המומחים של חברת א.נ.י מיזוג אוויר מסבירים מה זה מזגן VRF

רוצים לדעת מה זה מזגן VRF ומה הופך אותו למזגן המתקדם ביותר מסוגו? בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא הסבר מקצועי על מערכות VRF

מערכת VRF (VARIANT REFRIGERANT FLOW) היא למעשה מערכת מיזוג מתקדמת מסוגה הנחשבת כיום למערכת המיזוג הטובה והמומלצת ביותר על ידי כלל העוסקים בענף המיזוג. מערכת זו מורכבת מיחידת עיבוי (מדחס) מרכזית אחת המותקנת מחוץ לחלל המיועד למיזוג וממספר משתנה של יחידות אידוי פנימיות המותקנות בכל אחד מהחדרים בתוך החלל המיועד למיזוג. באמצעות טכנולוגיה זו ניתן להשיג שליטה נפרדת בכל אחת מיחידות האידוי הפנימיות מבלי להיות תלויים בתנאי הטמפרטורה או פונקציית המיזוג של יתר יחידות האידוי, כאשר לכל יחידת עיבוי מרכזית אחת ניתן להתקין עד 7 יחידות אידוי פנימיות.

מה הופך את מערכת ה-VRF למערכת מיזוג מבוקשת?

אם גם אתם רוצים לדעת מה זה מזגן VRF ומה הופך אותו למערכת המיזוג המבוקשת ביותר בישראל בשנים האחרונות, חשוב שתכירו את היתרונות המרכזיים של מערכת ה-VRF הכוללים בין היתר:

  • חיסכון אנרגטי של עד 50% בעלויות צריכת החשמל בהשוואה לסוגי מערכות מיזוג אוויר אחרות
  • מערכת מיזוג המדגיעה עם לוח בקרה חכם המאפשר לכם לשלוט באופן מוחלט בכל אחת מיחידות האידוי הפנימיות – כמו כן, המערכת ניתנת להתממשקות עם כל מערכת בית חכם
  • מערכת מיזוג בעלת תפקוד מיטבי גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים במיוחד – גם במקרים בהם הטמפרטורה בחוץ נוסקת מעל 40 מעלות וגם במקרים בהם היא צוללת מתחת לאפס מעלות
  • מערכת מיזוג עם פעולת מיזוג שקטה במיוחד
  • מערכת מיזוג אמינה ועמידה לאורך שנים המיוצרת מרכיבים איכותיים בעלי עמידות גבוהה
  • מערכת מיזוג מתקדמת מסוגה אשר תוכננה מלכתחילה לדירות, בתים ומשרדים מרובי חדרים הנדרשים למיזוג

ויתרונות נוספים ההופכים את מערכת VRF למערכת מיזוג המותקנות ביותר ויותר בתים, דירות ומשרדים בישראל במהלך השנים האחרונות.

התקנת מערכות VRF רק אצל המומחים של חברת א.נ.י מיזוג אוויר

אנחנו בחברת א.נ.י – מיזוג אוויר, עוסקים ומתמחים בהליכי תכנון והתקנה של כל סוגי מערכות האוויר כבר למעלה מ-25 שנים ולאורך השנים ביססנו את מעמדנו כאחת מחברות ההתקנה המובילות בענף המיזוג. לרשותנו, צוותי התקנה אזוריים בפריסה ארצית מלאה מצפון ועד דרום, כאשר בראש כל צוות תוכלו למצוא טכנאי התקנות מוסמך ומקצועי המתמחה בכל ההיבטים הנלווים להתקנת מערכות VRF.  בשלב זה נציין שהתקנת מערכות מסוג VRF חייבות להיעשות בהתאם להוראות יצרן, כאשר בסיום עבודות ההתקנה, תדרשו לקבלת  אישור בכתב בכל הנוגע לתקינות ההתקנה של המערכת. ללא אישור זה לא תוכלו לממש את כתב האחריות המוענק לכם במעמד הרכישה מטעם היצרן.

מתעניינים ברכישת מערכת מיזוג חדשה לסביבת המגורים או העבודה? זה הזמן ליצור איתנו קשר ולדעת הכול על מה זה מזגן VRF ומדוע הוא יכול להיות משתלם גם לכם לטווח הארוך.

א.נ.י מיזוג אוויר – החברה המובילה בישראל להתקנת מערכות מיזוג

על מנת להבין מה הופך אותנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר לחברת ההתקנות המקצועית והמובילה של ישראל בענף המיזוג, ריכזנו עבורכם מספר סיבות מרכזיות לכך:

  • בגלל הידע והניסיון המקצועי – לרשותנו, ניסיון מעשי של למעלה מ-25 שנה בענף המיזוג הישראלי במהלכן היינו מעורבים במאות הליכי התקנה של כל סוגי מערכות המיזוג הקיימות בשוק המקומי
  • בגלל השירות המקצועי בכל רחבי הארץ – לרשותנו, צוותי התקנה מנוסים ומיומנים הפועלים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום, כאשר בתקופות העומס (במהלך חודשי הקיץ) אנו דואגים לתגבר את מערך ההתקנות שלנו.
  • בגלל היחס והשירות האישי המוצע על ידינו לכל לקוח/ה – אנחנו בחברת א.נ.י מיזוג אוויר מקפידים על תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר ומאפשרים לכל לקוח/ה ליהנות מיחס ושירות אישי.
  • בגלל היקף השירותים המקצועיים המוצעים על ידינו – צוותי ההתקנה המנוסים והמיומנים שלנו מאפשרים לכם להתסייע במגוון רחב של שירותים הכוללים בין היתר: ביצוע עבודות תשתית מקדימות לצורך התקנת מערכות מיזוג, פירוק מערכות מיזוג ישנות, עבודות התקנה תקניות בהתאם להוראות יצרן ובהתאם לכל דרישות הבטיחות ועוד.

אם גם אתם רוצים לדעת מה זה מזגן VRF  אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ולקבל הסבר רחב ומקצועי יותר בנושא.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן