המועצה הדתית בכפר סבא קיבלה ציון לשבח מעיריית כפר סבא על תפקודה בנושא המקוואות בתקופת משבר הקורונה

הרב ששון טרבלסי  יו"ר המועצה הדתית כפר סבא קיבל ב- 2.8 מכתב הערכה וציון לשבח מעו"ד יוסי סדבון יו"ר ועדת הביקורת וזאת על  היערכותה ותפקודה של המועצה הדתית בתפעול המקוואות לאורך תקופת משבר הקורונה

חדר המקווה
חדר המקווה

במכתב מציין עו"ד  יוסי סדבון: כי על פי  דו"ח הביקורת הממצאים טופלו  במהירות תוך השקעת מאמץ ומשאבים כספיים לא מועטים וזאת בתקופה בה אופן הטיפול הנדרש בנגיף הקורונה לא היה ברור ומוגדר .

הוועדה התרשמה מאופן ההתייחסות הרצינית והמהירה שיש לה השלכה על בריאות הציבור ומצאה לנכון לברך את העוסקים במלאכה בנושא חשוב זה.

 סדבון מבקש מהרב ששון טרבלסי למסור את ברכותיו לכל הצוות שמתפעל את המקוואות בעיר כפר סבא.

הרב ששון טרבלסי צילום : מיכאל כץ
הרב ששון טרבלסי צילום : מיכאל כץ

הרב ששון טרבלסי יו"ר המועצה הדתית : "אנחנו חיים בתקופה מאתגרת והמועצה רואה מטרה עליונה בהיערכות מיטבית לכל מצב כדי להבטיח המשכיות ורציפות תפעולית . אני מודה לכל עובדי המקוואות על עבודתם המסורה והנאמנה בתקופה זו . העובדים עשו הכל כדי להמשיך לתת שירות איכותי לתושבות לתושבי העיר כפר סבא".

במועצה הדתית כפר סבא מציינים בסיפוק כי מקוואות הנשים פועלות בכפוף לנהלים המחמירים של משרד הבריאות בנושא ניקיון והיגיינה והן עומדים בתנאים המאפשרים את המשך פעילותם.

בנוסף, המועצה הדתית כפר סבא השיקה לפני כשנה את מערכת "מקווה אונליין" המאפשרת לקבוע תור למקווה בקלות ולשמור על פרטיות המזמינה.

המערכת מאפשרת לקבוע תור  ומקצרת את זמן ההמתנה במקווה לחדר פנוי.

בנוסף המערכת מאפשרת לבלניות להערך בהתאם ולתת יחס אישי ויעיל לכל אישה.

הכנסת המערכת לשימוש בכפר-סבא הגיע בעיתוי שבו בעקבות התפרצות נגיף הקורונה הוציא משרד הבריאות הנחיות המחייבות רישום והזמנת תור להגיע למקווה.

אישה המעוניינת להשתמש במערכת יכולה לחפש בגוגל "מקווה אונליין" או להיכנס לאתר המועצה הדתית בכפר סבא.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן