הפועל כפר סבא בכדורעף העפילה שלב במפעל האירופי.

הישג נהדר לקבוצת הכדורעף גברים הפועל כפר סבא, שהעפילה שלב במפעל גביע האתגר האירופי, אחרי שבסיכום שני המשחקים ניצחה נגד אמסטטן מאוסטריה. בשלב הבא (32 האחרונות במפעל) כפר סבא תפגוש את קבוצת לינדמנס מבלגיה.

חגיגת ניצחון

במשחק הראשון כפר סבא ניצחה 1:3 והיתה זקוקה במשחק הגומלין לניצחון בשתי מערכות נוספות כדי להבטיח עליה. היא עשתה זאת כמו גדולה כשניצחה 27:29 במערכה הראשונה ו- 22:25 במערכה השניה. או אז, במצב של יתרון 0:2 במערכות (ו- 1:5 בסיכום הכללי),  המאמן הסרבי איוון בלאגוצ'ביץ' שלח לפרקט את שחקני ההרכב השני, כדי לצבור ניסיון, ואלה הפסידו בשלוש המערכות הבאות: 25:19; 25:20; 15:7, הפסד שלא מנע את העלייה לשלב הבא של כפר סבא, שהציגה יכולת משכנעת בשתי המערכות בהן ניצחה. ראוי לציון הקפטן טמיר הרשקו, שהוכיח רמה אחת מעל, ולצידו הזר אנדרי וסילנקו שמתאקלם היטב והמוסר לזר מויסיץ' . בקבוצה מרוצים מבועז סרסון בן ה-19 שהשתלב היטב בהרכב. גם השחקנים הצעירים ששותפו בהמשך, נתנו פייט ליריבה האוסטרית שהציגה רמה בינונית.

שני המשחקים נערכו באולם איינשטיין בשכונה הירוקה בנוכחות קהל רב שהגיע לתמוך בקבוצה.  ביציע נצפתה קבוצת כדורעף נערות מג'לג'וליה, שהיתה אורחת של מועדון הפועל כפ"ס.

טמיר הרשקו: "שמח שעלינו שלב ונהנינו מהרגע. זה חשוב למועדון, אם כי כל משחק באירופה זה רק בונוס. המטרה האמיתית שלנו היא הליגה שתפתח בקרוב. כמובן שעשה הכל כדי להצליח גם בהמשך המשחקים במפעל האירופי".

המאמן איוון בלאגוצ'ביץ': "עבדנו קשה מאוד כדי לעלות שלב באירופה. הצגנו משחק הגנה טוב והאמנו בעצמנו. שיניתי את השיטה ולקח זמן להתאקלם. אני שמח שהצעירם שולבו והוכיחו את עצמם. בשלב הבא נגד הבלגים יהיה יותר קשה, אבל יש לנו סיכוי".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן