הפועל כפר סבא תארח במוצ"ש בקלאסיקו של כדורעף הנשים את מכבי חיפה בגמר הפלייאוף

קבוצת הנשים של מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא תארח במוצ"ש הקרוב (19:45) באולם "בר לב" (רחוב הגליל) את מכבי חיפה במשחק מספר 2 בסדרת גמר הפלייאוף. במועדון הפועל כפ"ס קוראים לאוהדים להגיע בהמוניהם למשחק ולתת דחיפה ועידוד לשחקניות, במאני טיים של העונה, ואחר כך יחגגו יחד את המימונה. הכניסה חופשית.

הקרב על האליפות של הפועל כפר סבא

אחרי שחיפה ניצחה ביום שלישי 1:3 במשחק הראשון בסדרת גמר הפלייאוף, הפועל כפר סבא חייבת לנצח בבית ולהשוות ל- 1:1, כדי להשאיר לעצמה סיכוי לשמור על תואר האליפות שבו זכתה בעונה שעברה. מדובר בקלאסיקו של כדורעף הנשים, בין שתי קבוצות עם סגל שחקניות איכותי. חיפה סיימה ראשונה את העונה הסדירה, כפר סבא סיימה במקום השני, אבל הכל פתוח במאבק הישיר ביניהן בגמר הפלייאוף, שכן מדובר בסדרה של הטוב מחמישה משחקים.

העלייה של הפועל כפר סבא לגמר הפלייאוף היתה דרמטית, אחרי שניצחה את מכבי אשדוד במשחק חמישי ומכריע 0:3. זה היה הישג נהדר להפועל כפר סבא, שהגיע למשחקים בהרכב חסר, ללא ג'ינה לופז הפצועה, ואנה ויליקי, ששיחקה באופן חלקי. לעומתה, חיפה עברה דרך קלה יותר בחצי הגמר כשניצחה את קריית אתא בשלושה משחקים. 

מאמן הפועל כפר סבא יעקב הרשקו הביע שביעות רצון מהיכולת שהציגו השחקניות בחצי הגמר, למרות העייפות הרבה שנבעה מרצף משחקים בזמן קצר עקב דחיות משחקים מאז הקורונה. המשחק האחרון נגד אשדוד התקיים באולם מלא מפה לפה במאות אוהדים, שיצרו אווירה נהדרת, והציפייה היא שגם במוצ"ש הקרוב נגד מכבי חיפה אולם "בר לב" יהיה מלא בקהל שיעודד וידחוף את הירוקות מכפר סבא לניצחון. אגב, המשחק השלישי בסדרה יתקיים בחיפה ביום שלישי.

  




כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן