הרכבת תושבת לחודשיים

הרכבת תושבת לחודשיים. רכבת ישראל הודיעה על השבתה מלאה של שירותי הרכבת בטבעת השרון מ- 1.3.24 ועד 4.5.24 לצורך עבודות תשתית נרחבות שכוללות חיבור למסילה המזרחית

הרכבת תושבת לחודשיים
הרכבת בכפר סבא תושבת לחודשיים

הרכבת תושבת לחודשיים בטבעת השרון, הוד השרון, כפר סבא, רעננה. לצורך חיבור התשתיות למסילה המזרחית. יוקם צוות משותף לעיריית הוד השרון ולרכבת ישראל לקידום מעני תחבורה ציבורית בזמן השבתת התחנות בטבעת השרון.

בעקבות העבודות, תופסק תנועת הרכבות בתחנות רעננה מערב ודרום, הוד השרון סוקולוב, כפר סבא נורדאו, ראש העין צפון, פתח תקווה סגולה וקריית אריה ובני ברק למשך כחודשיים – בין 1 במרץ לבין 4 במאי. במהלך ימי העבודות יופעלו היסעים לנוסעי הרכבת מהתחנות הסגורות לתל אביב, אל הרכבת הקלה בפתח תקווה ואל תחנת הרצליה.

בעקבות הודעת רכבת ישראל על השבתה של שירותי הרכבת באזור השרון הקימה עיריית כפר סבא צוות משותף יחד עם משרד התחבורה, מטרופלין, רכבת ישראל בראשות מנכ״ל העירייה על מנת לתת מענה חלופי וראוי לתושבי כפר סבא. 

 
 

 

קואליציה צרה רפי סער

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער: ״על מנת למזער את הפגיעה בשגרת החיים ולמצוא מענה מיטבי ויעיל לתושבי העיר, אני מתכוון להביא לדיון הקרוב את כל הצרכים והדרישות של התושבים. אנו נאסוף את כלל הפניות והדרישות אשר יובאו לדיון המשותף עם נציגי משרד התחבורה ורכבת ישראל. נמשיך לעשות הכל על מנת לדאוג שתושבי כפר סבא יקבלו את המענה והשירות הטוב ביותר.״

חברת המועצה ומועמדת לראשות העיר הדר לביא: "פגיעה חמורה בתושבי כפר סבא. בעקבות הפרסום בתקשורת לפיו תחנות הרכבת בכפר סבא ותחנות נוספות בשרון ובמרכז יושבתו למשך יותר מחודשיים, פניתי הבוקר במכתב דחוף למנכ"ל ולהנהלת רכבת ישראל.  לא יעלה על הדעת לפגוע באופן שרירותי בחייהם של עשרות אלפי תושבים. הרכבת היא אמצעי התחבורה המרכזי עבור תושבים רבים להגיע לעבודה, ללימודים ולצורכי פנאי. היא מאפשרת הגעה קלה ובטוחה לתל אביב ומפחיתה משמעותית את העומס בכבישים הפקוקים. בתקופה הנוכחית היא משמשת גם חיילי סדיר ומשרתי מילואים רבים, אשר זקוקים לפתרונות נגישים כדי להגיע למחנותיהם ולשוב לבתיהם בבטחה."
הדר לביא צילום רמי זרנגר

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן