הרס (קריית החינוך) הדמוקרטיה?

חברת המועצה יעל סער:" לפי תוכניות הבנייה של השכונה החדשה, יוקמו במקום שני בתי ספר חדשים." עיריית כפר סבא "פייק ניוז, הדמוקרטי לא יתפנה ממקומו במסגרת ותמ"ל 1088, והוא אף יורחב"

הקריה הדמוקרטית תהרס או תורחב?
במתחם  "הכפר הדמוקרטי" החינוכי  ליד החווה החקלאית ברחוב תרי עשרה פועלים  שלושה בתי ספר: הדמוקרטי, המונטסורי וסאדברי. שני האחרונים שכנו עד כה במבנים זמניים ובאוקטובר האחרון החל בינוי הקבע של המתחם כולו. לדברי העירייה, העבודות צפויות להסתיים בספטמבר הקרוב והן נעשות בשיתוף מלא של הנהלת בית הספר והנהלת קריית החינוך הדמוקרטית.
חברת המועצה יעל סער חשפה השבוע כי במסגרת תכנית תמ"ל 1088 צפוי המקום לההרס ובמקומו יבנו מבני ציבור ובתי ספר.
 
יעל סער: "במסגרת העבודה שלנו לעצירת התוכנית ההרסנית, גילינו שהתכנון הנוכחי כולל בנייה של בתי הספר השכונתיים על הכפר הדמוקרטי. בתמ"ל 1088 – תוכנית הסיפוח של צופית לכפר סבא והבינוי המסיבי בשטחה, הכפר הדמוקרטי צפוי להתפנות ובמקומו יוקמו מבני ציבור לשכונה החדשה".
 
מעיריית כפר סבא נמסר: "חבל שחברת המועצה מפיצה אמירות שקריות מתוך אינטרסים פוליטיים. לו הייתה טורחת לבדוק את התוכניות, הייתה מגלה שלא רק שבית הספר הדמוקרטי לא יתפנה ממקומו במסגרת ותמ"ל 1088, אלא הוא אף יורחב בעוד 8 דונם ויזכה לשדרוג משמעותי. אלה העובדות.
"כפר סבא שמה את חינוך ילדי העיר בראש סדר העדיפויות. בשבוע שעבר אישרנו את תקציב העירייה שלראשונה כ-45% ממנו מוקצה למערכת החינוך ולפיתוח התשתיות בה, וביניהם בית הספר הדמוקרטי. אלה העובדות.
"התוכנית לשדרוג הקריה הדמוקרטית נעשית בשיתוף מלא עם הנהגת ההורים והיא תוביל להגברת רווחתם של התלמידים ולשדרוג התשתיות ומגרשי הספורט במתחם, שיהיו כעת מקורות ויהיה אפשר לעשות בהם שימוש גם בעונת החורף. נמשיך ונפעל למען תלמידות ותלמידי העיר שלנו".
יעל סער: "תואיל העירייה להסביר מדוע בחרה הותמ'ל למקם בתי הספר לטובת השכונה החדשה על גבי הכפר הדמוקרטי וכיצד היא תוכל להסתדר בלעדיהם. תכנית תמ"ל1088 תוכננה כידוע בהיעדר הציבור הכפר סבאי, לא תעניק איכות חיים כפר סבאית ואף תפגע בו, זו רק הסנונית הראשונה. בימים אלה אנו מגייסים כספים לעתירה משפטית נגד התכנית, נשמח לעזרתכם. עוד פרטים פה:
shorturl.at/dDV89
תעסוקה אינה רק פרנסה חברת מועצת העיר יעל סער
יעל סער לפי התכניות תהרס הקריה הדמוקרטית

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן