התחסנתם? אולי תזכו את בית הספר שלכם בפרס

וגם: תיכון אורט שמיר מוביל עם שיעור התחסנות במנה השנייה של 93 אחוז מצוות ההוראה והחינוך

תיכון אורט שמיר, מוביל בשיעור ההתחסנות במנה שנייה של עובדיו
תיכון אורט שמיר, מוביל בשיעור ההתחסנות במנה שנייה של עובדיו

יוזמה חדשה בכפר סבא, לעידוד ולהעלאת שיעור ההתחסנות בבתי הספר התיכוניים: עיריית כפר סבא יוצאת בתחרות בין התיכונים השונים הפועלים בעיר, לעידוד החיסונים מגיל 16 ומעלה, בקרב התלמידות והתלמידים.

במסגרת התחרות, בית הספר בו יירשם שיעור המתחסנות והמתחסנים הגבוה ביותר מבין תלמידות ותלמידי בתי הספר – יזכה לפרס בסך של 5,000 שקל לפעילויות בית ספריות

ראש העיר כפר סבא, רפי סער: "שיעור ההתחסנות בכפר סבא הוא מהגבוהים בישראל, ואני שמח על כך. אנו פועלים כל העת כדי לעודד את התושבים שלנו ללכת ולהתחסן, וחשוב מאוד שבנות ובני הנוער יתחסנו. לשם כך אנו מגבירים את פעילות ההסברה בקרב בנות ובני הנוער ומקיימים פעילויות שונות כדי שגם הצעירות והצעירים שלנו יתחסנו. רק כך נוכל לשמור על הסבים והסבתות, על ההורים ועל החברים – כדי שכולנו נחזור במהרה לשגרה בריאה ובטוחה, לחגוג שוב יחד ובעיקר לחבק זה את זו – מה שנראה שלא עשינו כבר תקופה ארוכה".

על פי נתוני בסוף השבוע, מבין בתי הספר הפועלים בעיר (יסודי, על יסודי וחינוך מיוחד) נמצא תיכון אורט שמיר במקום הראשון, כאשר 93 אחוז מבין עובדי החינוך וההוראה במקום התחסנו כבר במנה שנייה לנגיף הקורונה. במקום השני נמצא בית הספר סאלד של החינוך המיוחד, ששיעור ההתחסנות בו במנה שנייה עומד על 91 אחוז, במקום השלישי שני מוסדות חינוך: בית הספר אופירה נבון ותיכון רבין – שניהם עם שיעור התחסנות במנה שנייה של 90 אחוז. את המקום הרביעי תופסת חטיבת אילן רמון עם 86 אחוז ובמקום החמישי ניצב בית הספר דבורה עומר עם 84 אחוז. 



כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן