התרבות חוזרת לכפר סבא

אהבה ישנה, חוויה חדשה – היכל התרבות של כפר סבא חוזר לפעילות עם המופעים הכי שווים בעיר

היכל התרבות העירוני חוזר לפעילות במבנה ההיכל, בהתאם להנחיות התו הירוק, עם המופעים הכי שווים והשמות הגדולים בעולם התרבות.

כבר החודש יוכלו תושבות ותושבי כפר סבא והאזור כולו, ליהנות מהופעות של הזמרת מירי מסיקה, הזמר אביב גפן, הקומיקאית והסטנדאפיסטית ליטל שוורץ, הזמר אברהם טל, הצמד שרי ועוזי פוקס ומופע שירה בציבור עם אילן טל. זאת לאחר שההיכל פתח שוב את הפעילות בשבוע שעבר, עם חתימתה של האמנה לקידום "תרבות שוויונית", ההופעה הסטירית הבועטת "חצאית כאן קודקוד" ואמש (שבת) עם "שבתרבות" בהנחיית רינה מצליח. 

חודש אפריל ייפתח עם הופעתו של הסטנדאפיסט חן מזרחי, כאשר בימים אלה מכינים בהיכל את הרפרטואר המלא שילווה את מהלך החודש, עם הופעות מפתיעות, מצחיקות וסוחפות.

ראש העיר, רפי סער: "בשנה האחרונה חיכינו לרגע הזה, שנחזור להיות יחד, להיפגש בשגרה ובאירועי תרבות. לי, באופן אישי, היה חסר להיפגש עם החברים והתושבים, לראות הופעה טובה יחד, לצחוק בסטנדאפ, לשיר עם כל הקהל. חזרתה של התרבות מרגשת במיוחד ומהווה רק יריית פתיחה למה שעוד מתוכנן להתקיים בעולם התרבות הכפר-סבאי, הן בהיכל והן במקומות נוספים. כבר בסוף השבוע האחרון חזרנו עם שבתרבות ואנחנו מכינים עוד הרבה הפתעות לחול המועד פסח וזו רק ההתחלה".

יש לציין, כי לאורך כל השנה האחרונה, מאז פרץ נגיף הקורונה בישראל ושינה את אורחות החיים, המשיך היכל התרבות לקיים פעילויות ומופעים מקוונים, למבוגרים ולילדים, כאשר בחודש דצמבר האחרון הצטרפו ההיכל ועיריית כפר סבא למיזם עולמי, תחת הכותרת RED ALERT,  כמחאה על סגירתם הממושכת של מוסדות התרבות ברחבי העולם עקב המאבק בנגיף הקורונה.

במסגרת זו, הואר היכל התרבות העירוני בצבע אדום, יחד עם עוד 150 מבני תרבות ברחבי הארץ, הסגורים כבר למעלה מעשרה חודשים.

מדובר כאמור ביוזמה בין-לאומית התומכת במוסדות התרבות השונים, בה נוטלים חלק בין היתר מדינות מארה"ב, בריטניה, גרמניה, צרפת, ובאיטליה, להבעת תמיכה בענף התרבות ובאלפי עובדיו, שמצאו את עצמם בחודשים האחרונים מאז פרוץ הקורונה, ללא פרנסה. 

יש לציין, כי בימים אלו מוצגת במבואת ההיכל התערוכה "מגדר בג'ינס" והציבור מוזמן להגיע וליהנות מהתערוכה, הכוללת כ-60 מיצבים מדהימים של אומנים ואומניות מכל רחבי הארץ, ביניהם אומנים ואומניות מכפר סבא. 

חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק התחבורה, עו"ד עדי לוי-סקופ: "פתיחת ההיכל להופעות הוא רגע מרגש במיוחד, שחיכינו לו שנה שלמה. ראש העיר ואני חתמנו בשבוע שעבר על 'אמנת תרבות שוויונית', שמטרתה לקדם שוויון מגדרי בתרבות, אמנה היסטורית ופורצת דרך בתמיכת למעלה מ-20 ארגונים מובילים ארציים, ואנו כבר מיישמים ומיישמות את עקרונות האמנה בבחירת המופעים ותכני התרבות בהיכל. אני קוראת לכל התושבים והתושבות להצטרף אלינו לחגיגת המופעים ולתערוכת מגדר בג'ינס, בהתאם להנחיות ובאופן בטוח ואחראי, וכולי תקווה כי בקרוב נוכל  לברך על חזרה לשגרה המבורכת".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן