ועדת המשנה לתכנון ובניה בכפר סבא חוזרת לפעילות

ועדת המשנה לתכנון ובניה בכפר סבא חוזרת לפעול, מועד הדיון הבא יקבע בימים הקרובים, עיריית כפר סבא: "מינהל הנדסה מבצע את הפעולות הנדרשות לקראת כינוס ועדת התכנון בקרוב."

התנגדות ציבורית למהלך ההדחה
מהנדסת העיר כפר סבא עליזה זיידלר-גרנות. צילום: פרטי

לקשיים איתם מתמודדים היזמים, הצטרפה הקפאת הפעילות של ועדת המשנה לתכנון ובניה בכפר סבא.  ועדת המשנה לתכנון ובניה התכנסה בפעם האחרונה בחודש ספטמבר. כפי שפורסם באופן בלעדי בכפר סבא ניוז לא היתה אמורה לשוב ולהתכנס עד לאחרי הבחירות המקומיות.

בהערכת מצב שיצאה ב7.11, ניתנה הנחיה לבטל את כינוס הוועדה במועדים שנקבעו לחודשים נובמבר ודצמבר. לטענת העירייה "לאור העובדה כי רבים מבין עובדי ומנהלי העירייה גויסו ואחרים פועלים במשימות הנוגעות למצב המלחמה, חלק מהמשימות השוטפות נדחו." . המשמעות, פקק תכנוני עצירת פרויקטים ומחסור חריף בדירות חדשות,.

השבוע, הודיעה עיריית כפר סבא בתגובה לפניית כפר סבא ניוז כי: "נוכח דחיית הבחירות לרשויות המקומיות ע"י ממשלת ישראל ל-31.1.23 ופריצת המלחמה ב-7.10. מינהל הנדסה מבצע את הפעולות הנדרשות לקראת כינוס ועדת התכנון בקרוב."

חוות דעת היועצת המשפטית למנהל התכנון

המלחמה ודחיית הבחירות בעקבותיה הביאה לחוות דעת של היועצת המשפטית של מנהל התכנון עו"ד תדמור עציון. ניתן לחדש את פעילות הועדות. "אי קיום דיונים בענייני תכנון ורישוי לתקופה כה ממושכת, יש בו כדי להרחיב את מידת הפגיעה הצפויה בתפקוד הציבורי התקין."

"ניתן לקיים דיונים סטטוטוריים בעניין תכניות, דיון להפקדה או דיון לשמיעת התנגדויות. לעניין זה. "המדיניות התכנונית המפורסמת" – מסמך מדיניות שפרסמה הוועדה המקומית, וכן תכנית כוללנית מאושרת או מופקדת, תכנית אב שפורסמה, או תכנית כוללת להתחדשות עירונית לפי סעיף64 ב לחוק. ניתן לקיים דיון בוועדה המקומית, אם על פי חוות דעת מהנדס הועדה המקומית שתינתן בכתב, התכנית המוצעת תואמת את המדיניות התכנונית המפורסמת כמפורט לעיל."

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. אפי מ. הגב

    כבוד ראש העיר
    ועדה המשנה לתכנון ובניה

    דיירי בניין ברחוב ירושלים 17 דורשים , עם חידוש דיוני הועדה,
    לתת עדיפות ראשונה לדיון בנושא פרוייקט תמא 38 של בניין זה, שנמשך כבר 12 שנה.

    אנו בשלבים הסופיים, אנא טיפולכם בהתאם.
    בעיקר לנוכך האיומים בתקופה זו.
    תודה רבה.
    אפי מאיר

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן