זוכרים את אביב משל ז"ל

אביב , בן 23 מכפר סבא, נסע לאינדונזיה כחלק מהטיול שאחרי הצבא. ב 17 ביוני  2019, נצפה על ידי שתי תיירות נכנס למי האוקיינוס עם גלשן סאפ אך הוא לא חזר אל החוף. 3 חודשים אחרי העלמותו ואחרי שכל מאמצי החיפוש כשלו, הוכרז על מותו, משפחתו מוציאה בימים אלו ספר המבוסס על סיפור אותו כתב אביב

אמו של אביב  צהלה משל, אחות במרכז בריאות הילד של כללית בכפר סבא.  צהלה ומשפחתה הוציאו לאור ספר מיוחד שכתב אביב ז"ל, בנה של צהלה. 

בין החומרים הרבים שהוא כתב מגיל צעיר, מצאה המשפחה ספר שהוא רצה להוציא לאור. הספר "תכף נשוב" הוא סיפור ילדים שכתב בגיל 16 ומציג את הכתיבה השנונה והמצחיקה שלו. 

 הסיפור מתבסס על ארץ אבדון, שעיר בירתה איבודית, אליה מגיעים חפצים שהולכים לאיבוד. הוריו של אביב החליטו להפוך את הסיפור לספר ילדים "תכף נשוב". 

הספר מופץ כיום בחנויות ברחבי הארץ והכנסותיו יוקדשו לטובת מלגה למגמת קולנוע בבי"ס רבין בכפר סבא שבה למד אביב. ניתן גם לרכוש את הספר דרך הקישור  ובהנחה מיוחדת ולבחור במבצע דמי שמשלוח 10 ש"ח. 

צהלה, מספרת:  "אביב כתב סיפור על ארץ שבה החפצים הולכים לאיבוד ובסוף הוא הלך לאיבוד". כולנו קיוונו שגם לאביב יהיה סוף אופטימי למסע החיפושים ושגם הוא יחזור אלינו חזרה. עדיין חסרה לנו חתיכה מהפאזל –של מה שקרה שם". 

 

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. ארי הגב

    סיפור מיוחד ומלא עומק. מלבד חפצים אבודים גם ישנן זהויות לא רצויות והכל שזור בקלילות, דמיון והומור.
    תנצב"ה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן