זוכרים את יצחק

טקס חניכת אולם לזכרו של יצחק ולד ז"ל במרכז יום אז"ר התקיים בשבוע שעבר בכפר סבא

בשבוע שעבר התקיים טקס חניכת אולם ביוזמת ובשיתוף עמותת סביון, בהשתתפות משפחת ולד, לזכרו של יצחק ולד ז"ל שכיהן שראש העיר של כפר סבא בשנים 1982 – 2003 ולאחר פרישתו הצטרף להנהלת עמותת סביון, העמותה למען האזרח הוותיק.  העמותה הוקמה בשנת 1981 ביוזמת אש"ל העמותה למען הקשיש כפר סבא.
בתאריך 01/09/2021 יצחק ולד ז"ל השתתף באסיפה הכללית של העמותה ובתאריך 18/09/2021 נפטר מקורונה בבית החולים מאיר.   המקום המונצח הינו המקום שבו התקיימה האסיפה.
הטקס התקיים בנוכחות  דני הרוש, מ"מ וסגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה, חברי מועצת העיר, רוזי נוימן, מנהלת אגף שירותים חברתיים קהילתיים, אתי גן אל, יו"ר עמותת סביון, תמר פארן גת, מנכ"לית עמותת סביון, חברי הנהלה ועובדי עמותת סביון, ורדה ולד, אשתו של יצחק ולד ז"ל, תומר ולד, בנו של יצחק ולד ז"ל ובני משפחתו ואורחים נוספים.

 במהלך הטקס תומר ולד ובנו הדליקו נרות חנוכה ולאחר מכן בירכו אתי גל אל, תומר ולד, ורדה ולד וראש עיריית כפר סבא, רפי סער. אחרי גזירה הסרט התקיים קטע מוזיקלי של מאיה רובר, שניגנה בקלרינט שהיה של אלי ולד ז"ל.

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער: "חשוב לי מאוד להמשיך את דרכו של יצחק ולד ז"ל בקשר הטוב שנוצר עם עמותת סביון. העמותה נותנת מענה לצרכי האזרחים הוותיקים ופועלת בצורה מדהימה, ללא כוונת רווח ובשיתוף פעולה מלא עם אגף שח"ק בעירייה, משרד הרווחה, אש"ל וביטוח לאומי. אני בטוח שיחדיו נמשיך את פעילותו של יצחק ולד ז"ל ונפעל עבור תושבי העיר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן