חברי להקת מייג'ור לונה עושים שמח במקלט השכונתי

המקלט השכונתי הפך להיות אולם הופעות לתושבי שכונת יוספטל בכפר סבא שזכו להופעה מרגשת מחברי להקת מיג'ור לונה תחת איום הטילים 

להקת מיג'ור לונה בהופעה במקלט צילום מיג'ור לונה

 השכרת מקלטים לאמנים מקומיים בכפר סבא הפכה ליתרון השבוע כאשר ארבעת חברי להקת מייג'ור לונה ששוכרים מקלט מעיריית כפר סבא בשכונת יוספטל, אשר משמש אותם לאולפן הקלטות וחדר חזרות.

אור קורן: "שכרנו את המקלט לצורכי הלהקה לפני חודשיים. לא חלמנו שתוך זמן קצר נופיע בפני דיירי הבניין המבוהלים שהצטופפו איתנו בזמן האזעקות ושיגור הטילים". 

"המוזיקה מגרשת את הפחד", כך מעידים חברי הלהקה אור קורן, ישראל נגר, ינון שלם ונבו ניסים, שיוצרים רוק כבר עשור. חברי הלהקה מופיעים ברחבי הארץ, זכו בהופעתם האחרונה לקהל לא שגרתי – דיירים מבוהלים שירדו להסתתר מהטילים וזכו להופעה מרגשת. 

"היינו בדרך מהופעה 'ממועדון בר גיורא'. אחד השכנים התקשר אלינו וציין שהם פותחים את המקלט ששכרנו בעקבות שיגור הטילים וההתראות באזור. הגענו למקלט היות ויש לנו שם ציוד יקר. כשכרנו את המקלט התנאי של השכירות היה שיהיה עלינו לפתוח אותו בזמן מלחמה. כשהגענו ראינו כ-30 דיירים מבוהלים, בם אנשים מבוגרים, ילדים ותינוקות. החלטנו להרים הופעה כדי להעלות את המורל של הדיירים במקלט ולהפיג את הפחד". 

כיצד התושבים הגיבו למחווה?

"אני מאמין שבשכונות אחרות ברחבי הארץ השהייה במקלט הייתה בלתי נסבלת ומשעממת. אצלנו  היה ממש שמח. חלק מהתושבים נותרו מבוהלים אבל זכו לרגע של הפוגה מהפחד. הם התרגשו מהמחווה והודו לנו".

תמשיכו להופיע במקלט? 

"במידה והתראות ימשכו, נצטרך להגיע לפתוח את המקלט. אם כולנו נגיע יחד אני מאמין שזה יקרה. בינתיים אנחנו רוצים לאחל לתושבי כפר סבא ולכל אזרחי המדינה ימי שקטים וטובים. את 'הרעש' נשאיר לתופים, לגיטרות ועשיית שמח". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן