חגיגה של כדורגל ועסקים

מאות אנשי עסקים וכדורגל נפגשו באירוע המונדיאל של קבוצת יקותיאל וקבוצת אחד:אחד של מוטי יברבאום

אמיר יקותיאל מעוז יקותיאל ומוטי יברבאום - עסקים וכדורגל צילום: תמיר יהושוע

המשחק בין צרפת לאנגליה ברבע גמר המונדיאל, היה רק תירוץ להפגיש מאות אנשי עסקים וכדורגל לחווית צפייה וחיבורים עסקיים. קבוצת יקותיאל של האחים אמיר ומעוז יקותיאל וקבוצת אחד:אחד חיבורים עסקיים, ערכו ללקוחות וחברים מפגש צפיה משותפת במשחק רבע הגמר בין צרפת ואנגליה. האורחים שהגיעו למתחם AMY'S מתחם העבודה היוקרתי בהוֹד השרון נהנו מבר משקאות וכיבוד, מהרצאה של פרשן ומאמן הכדורגל אייל לחמן ובעיקר ממפגש עסקי וחברי. 

אייל יוניאן, יוסי סרודי, אלי יאני ומוטי יברבאום צילום: תמיר יהושוע

 משחקני העבר שהיו באירוע אפשר היה להרכיב כמה נבחרות ישראל,  השמות הכי גדולים בכדורגל הישראלי היו  שם שייע פינגנבויים, קובי רפואה, אלי יאני, שי הולצמן, אריק בנאדו, פיני בלילי, דרור קשטן, אייל לחמן ארז בנודיס.

מעולם העסקים הגיעו ברק אברמוב הבעלים של ג'אפניקה ובית״ר ירושלים יוסי סרודי הבעלים של קבוצת ח,י, רוני כהן מאלדר נדלן איש העסקים מאיר אורנשטיין, הבעלים של ביסקוטי אמיר פורת, איש העסקים אבי בן יקר שעוסק בשילוח בינלאומי ועוד שמות גדולים מעולם הנדל"ן, בעלי רשתות אנשי ציבור ואנשי עסקים עו״ד ירון לונדון ועוד עורכי דין ורואי חשבון מובילים בשוק חגיגה של נטוורקינג.

מוטי יברבאום: "לאחר מעל 10 שנים של שיתוף פעולה עם האחים יקותיאל במגרש של הנדל״ן והעסקים, החלטנו להקים אירוע משותף גם בעולם הכדורגל באו לכבד אנשי נדל״ן מהמובילים בישראל, בעלי רשתות, אנשי עסקים וכוכבי על מהכדורגל הישראלי. כל זה במתחם אמיס שבבעלות קבוצת יקותיאל שבקרוב מתכננים את הסניף השני. כיף שעושים עסקים עם חברים שהם כבר משפחה"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן