חגיגת הכדורעף הבינלאומי בכפר סבא נמשכת

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא תארח ביום רביעי את אוורסה דה מנורקה מספרד במסגרת גביע האתגר האירופי בכדורעף. המשחק ייערך באולם אריק איינשטיין בשכונה הירוקה, והכניסה חופשית (18:00). משחקי הכדורעף הבינלאומי בכפ"ס הפכו לשיחת היום בעיר, והיציע מלא בחובבי כדורעף ומשפחות עם ילדים.

הפועל כפר סבא כדורעף נשים צילום: איגוד הכדורעף

כעבור שבוע כפר סבא תצא למנורקה – אחד האיים הבלארים שבמערב הים התיכון, ששייך לספרד – למשחק הגומלין, והמנצחת בסיכום שני המשחקים תעלה לשלב הבא.

כזכור, הפועל כפר סבא ניצחה בסיבוב הקודם את סאלו מפינלנד. יחד עם קהל אוהדים רב ועם נותן החסות הראשי של המועדון, קבוצת ח.י, מאמינים בהפועל כפר סבא שניתן יהיה לעבור את הספרדיות. הציפייה היא לאולם מלא ביום רביעי באוהדים שידחפו את קבוצת הנשים של הפועל כפ"ס לניצחון.

אניה ויליקי, שחגגה השבוע 40, נחשבת לשחקנית הכדורעף הוותיקה והבולטת בארץ. בעבר שיחקה שנתיים וחצי בליגה הצ'כית. כעת היא רוצה בעונתה האחרונה כשחקנית פעילה, לסיים את הקריירה עם תואר אליפות בליגה והגעה לפיינל פור בגביע האתגר האירופי.

"אני מזמינה את חובבי הספורט בכפר סבא ואזור השרון לבוא למשחק ולהנות מחוויה ספורטיבית במשחק בינלאומי נגד יריבה טובה" אמרה ויליקי.  "אנחנו מייצגות את העיר כפר סבא, ורוצות להרגיש את הקהל. העידוד של האוהדים נותן לנו הרבה אנרגיה ומוטיבציה. עבורי זו עונה מיוחדת, כי החלטתי שזו תהיה העונה האחרונה שבה אשחק כדורעף, והייתי שמחה שנעשה זאת עם דאבל והצלחה גדולה בגביע האתגר האירופי".

מאמן הפועל כפ"ס סבה דבש: "מצפה לנו משחק קשה נגד יריבה חזקה, אבל גם אנחנו טובים כך שהסיכויים שקולים. רוצים לעשות היסטוריה ולהעפיל לפיינל פור, עם קהל תומך זה אפשרי".

יו"ר מועדון הכדורעף מנורקה, אנדראו הרננדז, שלח מכתב מרגש להפועל כפר סבא, בו ציין שהם מתרגשים לקראת הגעתם לראשונה למשחק בישראל מול מועדון היסטורי ויוקרתי דוגמת הפועל כפ"ס, אחרי עשור שבו לא השתתפו במפעל האירופי. "אנחנו מקווים שיהיה מחזה ספורטיבי גדול ושחובבי הכדורעף הטוב ייהנו מהביצועים של השחקניות הגדולות שלנו" ציין יו"ר המועדון הספרדי.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן