חגיגת כדורעף בינלאומי בכפר סבא, ביום רביעי נגד יריבה מבלגיה

כפר סבא ידועה כעיר של כדורעף, וביום רביעי הקרוב (19:00) ייערך באולם אריק איינשטיין בשכונה הירוקה משחק בינלאומי בגביע האתגר האירופי, כשקבוצת הגברים של הפועל כפר סבא תארח את לינדמנס מבלגיה. הכניסה חופשית, הקהל מוזמן.

קבוצת גברים 22-23

 המשחקים הבינלאומיים של הפועל כפר סבא באולם איינשטיין מהווים חווית צפיה מהנה. במשחקים שהתקיימו עד כה הגיעו משפחות לצד חובבי ספורט רבים מכפר סבא והסביבה. בשלב הראשון של גביע האתגר, הפועל כפר סבא ניצחה יריבה מאוסטריה. בשבוע הבא הפועל כפ"ס תצא למשחק גומלין בבלגיה, והמנצחת בסיכום שני המשחקים תעפיל לשלב שמינית הגמר.

קבוצת הגברים של המועדון הכפר סבאי שינתה העונה את פניה. את הקבוצה מאמן הסרבי איוון בלגוצ'ביץ, שאמר לקראת המשחק ביום רביעי: "נעשה את המיטב כדי לנצח אצלנו בבית לעיני הקהל הביתי, אבל אם להיות הוגנים: הבלגים פייבוריטים. עבורנו המשחקים באירופה הם בונוס, הליגה חשובה יותר. הבלגים קבוצה חזקה, הם יבואו לכאן כדי לנצח, אבל אם נשחק משחק מאורגן ונהיה חזקים בהגנה, נוכל לעצור אותם. נקשה עליהם, למרות שיש להם שחקנים ברמה גבוהה".

הפועל כפר סבא, שנותנת החסות שלה היא קבוצת ח.י. , פתחה את העונה בליגת העל עם ניצחון והפסד. בלגוצ'ביץ קורא לחובבי הספורט בעיר להגיע למשחק: "הקהל הוא השחקן השביעי שלנו, והשחקנים הצעירים שלנו צריכים את תמיכת האוהדים. אני מקווה שאוהבי הכדורעף יבואו למשחק וידחפו את הפועל כפר סבא לניצחון, נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים".

השחקנים הבולטים בהפועל כפר סבא הם הקפטן טמיר הרשקו, שחקן נבחרת ישראל, ששיחק במספר מדינות באירופה – שנה שלישית במועדון; בועז סרסון בן ה-19 שגדל במועדון; חוסם האמצע וסילי פוילוב; וסילי דניסוב, אלון האס, גדל ברעננה ובגיל נוער הצטרף להפועל כפ"ס; קווין מנדלבאום, בוגר "גלילי" נחשב לכישרון מבטיח, עלה מקבוצת הנוער וקיבל את עמדת המוסר השני, וקינן קופץ', שהגיע ממטה אשר. כפר סבא התחדשה בשלושה שחקנים זרים: אנדרי וסילנקו, קבלן, שחקן נבחרת אזרבייג'אן שבמקור הגיע מרוסיה; המוסר הסרבי איוון מרקוביץ והליברו הסרבי לזר מויסיץ'.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן