איכות החיים עולה בגיל השלישי

אם תמיד חלמתם גם בגיל המבוגר להמשיך לגור בבית שהוא גם קהילה בטוחה עם מגוון של פעילויות  חוגים, להתבגר בכבוד יחד עם חברים צעירים ברוחם, בבית דיור מוגן "בית גיל פז" יש הצעה שלא תוכלו לסרב לה – מגורים בבית שנותן לכם את איכות החיים הגבוהה אותה אתם מחפשים.

ישראל ועליזה שמואלי דיירים בבית גיל פז

באחת הפינות היפות, בחלקה הדרום-מזרחי של כפר סבא, שוכן בית גל פז, בית דיור מוגן שאינו חלק מרשת ומספק לדייריו ולדיירותיו אווירה משפחתית נינוחה ומרחבי מחיה גדולים הכוללים בין היתר שטחים ירוקים נרחבים ויפהפיים. דיירי הבית הם אנשים… שרוצים ליהנות מהחיים כעת שהגיעו לגיל השלישי. בבית גיל פז ניתנים לכל הדיירים השירותים התרבותיים, החברתיים, הקהילתיים והבריאותיים תחת קורת גג אחת.

שחר אריאל מנהל השיווק של "בית גיל פז": " מתעניינים אשר מגיעים לחוש את אווירת הבית נפעמים לראות את שפע האפשרויות הקיימות בפני דיירי ודיירות הבית, החל ממגוון החוגים, משירותי הקהילה ועד לצוות הבית אשר עושה לילות כימים על מנת שהם עצמם יוכלו ליהנות מאיכות החיים המגיעה להם. גם בתקופת הקורונה, מצאנו את הדרך לאפשר לדיירינו להמשיך בשגרת חייהם ככל הניתן, וכקפסולה נהנו מאירועי תרבות, שיעורי התעמלות ופעילויות פנאי נוספות בתוך הבית".

יצאנו לסיור במקום כדי להתרשם במו עינינו ממה שיש לבית גיל פז להציע. פגשנו דיירים מחייכים ומרוצים שסיפרו על הסיבה שבזכותה הגיעו. 

"חיפשנו מקום איכותי שבו נוכל להיות עם אנשים  מעניינים, ליהנות מפעילויות העשרה ותרבות ושירותי בריאות וצוות רפואי קבוע והצוות המדהים של המקום", מספרת חווה, אחת הדיירות שגרה בבית גיל פז יחד עם בעלה, בזמן שהיא מראה לנו את התמונות של הנכדים שלה שמגיעים לבקרה בדירתה המטופחת.

אחד הדברים שבולטים ב"בית גיל פז" הוא רמת התחזוקה של המקום שתמיד נקי ומצוחצח. על הקירות תלויות עבודות האומנות של דיירי הבית שמשרות אווירה של שלווה ותרבות. 

דירות מטופחות ומתוחזקות

מיכל מנור, מנהלת המכירות העובדת בבית גיל פז מעל ל- 20 שנים: "יצרנו מקום שמתאים לאנשים שמבינים ורוצים להמשיך לחיות באיכות חיים גבוהה גם לאחר היציאה לגמלאות ומבינים שזה הזמן לפרוח ולהקדיש אותו לפיתוח תחביבים. זה יפה לראות אנשים שמגלים את עצמם מחדש ואת הכישרונות החבויים שלהם, ונהנים מחיים עשירים ומאושרים גם לאחר המעבר לבית גיל פז". 

"בית גיל פז" מעמיד בפניכם סל שירותים מגוון כך שתוכלו למצוא פתרון מלא לכל צורך קיים והרבה מעבר לכך כמו: מסעדה ופינת קפה, ספריה וגלריה, לובי רחב ידיים ואולם אירועים, מועדון ספורט וכושר, חדרי חוגים, שירותי כביסה ותופרת מקצועית, מינימרקט המלא בכל טוב, מספרה וסלון לטיפוח ויופי. שירות הסעות למרכז העיר ושירותי בנקאות הניתנים על ידי נציגי הבנקים אשר מגיעים למקום במיוחד, בדיקות שמיעה וראייה, שירותי ניקיון קבועים ושירותי תחזוקה מידיים בעת הצורך.

חגית שדה מנהלת התרבות בבית גיל פז "המקום מקיים מגוון של חוגים ופעילויות. יש לנו סדנת רישום וציור, סדנת פיסול, אומנות שימושית, פגישות על ספרות, שירה ואקטואליה, חוג תנ"ך ופרשת השבוע, חוג אנגלית, חוגי ברידג' למתחילים ולמתקדמים, חוגי תשבצי הגיון ומולטימדיה. לאוהבי המוזיקה – האזנה מודרכת למוסיקה, חבורת זמר, ריקודי עם ועוד. לאוהבי ההתעמלות – התעמלות בחוץ התעמלות עם כיסאות והתעמלות במים, פילאטיס, פלדנקרייז, יוגה ועוד – הכל בהדרכה צמודה על ידי טובי המדריכים, ברמה המתאימה לכל אחת ואחד. והכי חשוב כל יום בבית גיל פז מסתיים באירועי תרבות, הופעות או הרצאות במגוון נושאים. כמו שאומר השיר "'אין לי רגע דל'".

דיור מוגן – בית גיל פז דיור מוגן – בית גיל פז

לפרטים לתיאום פגישה: 09-7662626

טיול של דיירי בית גיל פז

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן