יובל בודניצקי מנכ"ל עיריית כפר סבא החדש

מועצת עיריית כפר סבא  אישרה  את מינויו של יובל בודניצקי לתפקיד מנכ"ל עיריית כפר סבא. בודניצקי, ששימש במגוון תפקידי ניהול במגזר הציבורי, יחל את תפקידו החדש בקרוב. בודניצקי, 49, נשוי ואב ל-3, תושב בית עובד, בעל תואר שני מאוניברסיטת בר אילן בלימודי משפטים.

טרם מינויו,עבד יובל בודניצקי במשך 16 שנה במסגרת החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי בע"מ. בתפקידו האחרון, שימש כסמנכ"ל החברה ואחראי על תחום פיתוח תשתיות ואחזקה. במסגרת תפקיד זה, ניהל את תחום פיתוח התשתיות ואחזקה בהיקף כספי של כ-1 מיליארד שקל בשנה, שימש כחבר הנהלה. בנוסף, בודניצקי הוביל יישום רפורמה ארגונית בחברה במסגרת איחוד תחומי האחזקה והפיתוח תחת קורת גג אחת.
 
בודניצקי יחליף את איתי צחר, אשר שימש כמנכ"ל העירייה במשך למעלה משלוש שנים ומסיים בימים אלה את תפקידו.
 
רפי סער, ראש העיר: "יובל בודניצקי נבחר בשל ניסיונו הרחב ורב השנים במגזר הציבורי. כפר סבא, אשר נמצאת בתנופת פיתוח והתחדשות עירונית, ראויה למנכ"ל שידע להוביל את העשייה בהצטיינות. אני בטוח כי יובל יביא מניסיונו העשיר ויצעיד את העיר קדימה, בכל תחומי החיים. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החשוב".
 
יובל בודניצקי, מנכ"ל עיריית כפר סבא הנכנס: "אני מודה לראש העיר ולמליאת המועצה על הבעת האמון ועל ההזדמנות לקחת חלק בעשייה כה חשובה למען העיר ותושביה תחת חזון ראש העיר. העשייה במסגרת המגזר הציבורי הינה שליחות ואני שמח לקחת חלק בתנופת העשייה של כפר סבא, אשר ידועה כאחת הערים החזקות והמובילות בישראל".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן