ילדים זה שמחה

"כל הילדים שווים בעיני", כך אומר ביטאן הווארד, בעל המספרה "בראש צעיר" מכפר סבא, שנתקל השבוע בפוסט מקומם על מחירי התספורות לילדים עם מוגבלויות. בתגובה למחירים המופקעים הוא החליט להעניק תספורת חינם לכל ילד בעל מוגבלות

ביטאן הווארד, נתקל לדבריו בפוסט שהעלתה אם לילד בעל מוגבלות באחת מקבוצות הילדים בפייסבוק. האם הזועמת העלתה צילום מסך של מסרון בו אחת מהמספרות דרשה תשלום של 250 שקל על תספורת לבנה. "250 שקל לתספורת לילד רק בגלל שהוא מיוחד, זו האוכלוסייה לנצל'?, כתבה.

ביטאן: "ראיתי את הפוסט בקבוצה של ילדים עם צרכים מיוחדים וזה פשוט שבר אותי. אני ספר ומספר מגוון של ילדים. החלטתי להגיב ולפנות לכל ההורים שיש להם ילד עם מוגבלות – להגיע למספרה שלי ולהסתפר בחינם. מי שיסתפר אצלי, מעבר לתספורת החינמית  יקבל גם ארטיק או טרופית במתנה".

זכית לתגובות?

"כשרשמתי את הפוסט, לא ידעתי שיהיו לו המון תגובות. החל מהבוקר, קיבלתי עשרות טלפונים והודעות בתגובה על היוזמה. הכוונה שלי היא לעזור, לא לקבל שבחים. התגובות של הוריי הילדים ריגשו אותי יותר מהכל".

מה המסר שאתה רוצה להעביר לכל מי שעוסק ונותן שירות לילדים עם צרכים מיוחדים?

"כדי לספר את הילדים כל מה שצריך זה סבלנות ואהבת חינם. הם לא שונים מכל ילד אחר רק דורשים סבלנות ורגישות".

לסיום מוסיף ביטאן בהתרגשות" "בסוף כל תספורת מסוג זה, אני מחכה שאותו הילד יברך אותי – אני חושב שהם מלאכים ותפילתם נענית".

המספרה מתמחה בתספורות לילדים וגברים

משעול גיל 1 כפר סבא.  כתובת:

טלפון: 052-8077758 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן