יצאה לדרך מועצת העיר ה 33 בכפר סבא

ישיבה חגיגית פתחה את המושב ה-33 של מועצת העיר כפר סבא, המועצה נפרדה מחברות וחברי המועצה היוצאים, האופוזיציה דורשת לכנס ישיבה שלא מן המניין

יצאה לדרך מועצת העיר
אושר צו הארנונה לשנים 2024 ו2025

את הישיבה פתח ראש העיר רפי סער בהענקת תעודות הוקרה ושי לחברות וחברי המועצה היוצאים – עו"ד יוסי סדבון, מאיר מנדלוביץ', עו"ד סמי ריכטר, פליאה קטנר, צביקה צרפתי, עו"ד קרן גרשון-חגואל, ד"ר רפאל קובי יובל לוי ותהילה מיימון, והמשיך במסר חשוב בימים אלה: כולנו יחד, כי רק יחד ננצח.

ראש העיר, רפי סער: "התכנסו לפתיחת המושב ה-33 של מועצת העיר כפר סבא בצל המלחמה, שנפתחה בשבת ה-7 באוקטובר ואשר שינתה את מסלול החיים של כולנו. כחצי שנה מאז נפתחה המלחמה, לצד השכול והכאב על נפילתם של חיילנו והירצחם של רבים מבנינו ובנותינו, כולנו עדיין נושאים תקווה גדולה לשחרורם של 134 חטופות וחטופים, שנמצאים עדיין בשבי ארגון הטרור הרצחני חמאס – ביניהם גם בני עירנו. שלושה מהם – קרן מונדר ובנה אוהד ופרננדו לואיס מרמן – שוחררו מהשבי, אך בני משפחתם עדיין חטופים ואנו עומדים ומחבקים את משפחות החטופים ומשפחות הנרצחים והנופלים בשעתם הקשה"

חברי מועצת העיר:

סיעת ממשיכים בעשייה רפי סער, דני הרוש, אורית מסמי, שלי סבר

 כפר סבא מתקדמת הדר לביא, עדי לוי סקופ, פנחס כהנא, יעל סער, דן בן יהודה, אלון רבינוביץ'

כפר סבא חופשית – מרצ והירוקה קובי פדוה, לירית שמש, איציק מנהיימר

תנופה איתן צנעני, אמיר קולמן, בנימין כהן

כפר סבא נטו ממה שיינפיין

 יש עתיד וצעירי כפר סבא נדב לויטה, מיכל סלומון

כפר סבא 2030 אסנת ספורטה

הליכוד אורן כהן

חברי סיעת כפר סבא מתקדמת (מימין לשמאל) אלון רבינוביץ', יעל סער, פנחס כהנא, הדר לביא, עו"ד עדי לוי סקופ ודן בן יהודה. צילום: שירי שפירא

קריאה לישיבה שלא מן המניין

 7 חברי וחברות מועצה הגישו בקשה לכינוס ישיבה שלא מן המניין זאת לאחר שלא כונסה ישיבת מועצה שמן המניין מחודש אוגוסט 2023. בישיבת המועצה לתחילת הקדנציה לא הותר להעלות הצעות לסדר ונושאים לדיון.

סיעת כפר סבא מתקדמת: "מועצת העיר בכפר סבא כונסה אחרונה בכל הארץ, והתחילה לעבוד אחרונה, זאת ככל הנראה לאחר קשיים בהרכבת קואליציה העיר. סער שנבחר במיעוט קולות הבוחרים הרכיב קואליציה צרה של 11 חברי מועצה, ורוב המינויים עברו על חודו של קול. סער בחר לא להביא לאישור תמיכות כספיות לעמותות במשך שלושת החודשים האחרונים, והביא אותם בניגוד לחוק לישיבה, באופן בו לא ניתן להצביע עליהן. התמיכות צפויות להיות מאושרות שבוע הבא כחוק."

במסגרת הבקשה מועלות 3 הצעות לסדר: קידום שוויון מגדרי וייצוג נשי שוויוני בכפר סבא, בטחון העיר וחיזוק מערכת החינוך בכפר סבא.

הדר לביא:  "אנחנו מאחלים לראש העיריה הצלחה בתפקיד – הצלחתו היא הצלחת העיר. חודש וחצי לאחר הבחירות, אנחנו נדהמים מכך שהעיריה למעשה עדיין לא מתפקדת, ועדות העיר לא נבחרו ולא התחילו לפעול, בניגוד לערים אחרות לא הועבר תקציב, ועוד. אנחנו מעלים נושאים קריטיים אלו, שחיוניים להתייחסות מיידית ונמשיך להעלות כאלו ככל שהעיריה לא תטפל בהם".

 

עו"ד עדי לוי סקופ: "ההצעה לסדר הראשונה שנעלה בקדנציה הזו היא באופן ערכי וסמלי בנושא קידום שוויון מגדרי וייצוג נשי שוויוני בכפר סבא. עם תום הבחירות לרשויות המקומיות עולה כי עדיין וחרף כל המאמצים בנושא, ישנם פערים משמעותיים ביותר העולים לכדי חוסר שוויון בייצוג נשי ברשויות המקומיות."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן