יצחק ולד ראש עיריית כפר סבא לשעבר נפטר

ראש העיר המיתולוגי של כפר סבא יצחק ולד הלך הבוקר לעולמו ממחלת הקורונה במרכז הרפואי מאיר  יצחק ולד ז"ל כיהן כראש העיר 21 שנים נפטר הבוקר בבית החולים מאיר מקורונה בן 82 במותו. רפי סער "יצחק הותיר אחריו מורשת מפוארת בבניית העיר"

 

יצחק ולד ז"ל ורפי סער

יצחק ולד ז"ל,  נולד לאליעזר ויפה ולד מוותיקי כפר סבא, והיה פעיל בתנועת הנוער העובד והלומד. ולד היה נשוי לוורדה, אב לשניים, אלי ז"ל ותומר. אלי, בנו הבכור, נהרג בהיותו בן 23, במהלך טיול לפפואה-גינאה החדשה. בעל תואר שני במנהל עסקים. חבר במרכז ובלשכת מפלגת העבודה. ולד כיהן כראש העיר של כפר סבא בין השנים 1982 ל 2003, כהונתו זכורה בזכות תנופת הפיתוח של כפר סבא.

ולד, נבחר לראשות העיר בארבע מערכות בחירות. במערכת הבחירות האחרונה בה זכה  בשנת 1998,  המאבק היה צמוד והבחירות נודעו בשל פרשת הכרוז. בשנת 2005 שימש תקופה קצרה כראש עיריית נהריה, כראש ועדה קרואה. בנובמבר 2006 הוא מונה לראש הוועדה הקרואה של עיריית באקה-ג'ת תפקיד בו כיהן במשך חמש שנים. ב-8 בדצמבר 2010 הוענק לו תואר אזרחות כבוד של כפר סבא.

לפני מספר שבועות, עלה שמו לדיון ציבורי בשל הכוונה לקרוא את פארק כפר סבא על שמו עוד בחייו. הבוקר, הדיון התייתר לאחר שנפטר מקורונה בבית החולים מאיר בכפר סבא, העיר בה נולד וחי כל חייו.

רפי סער, ראש העיר כפר סבא: ״בצער רב ובכאב גדול התבשרתי בשעה האחרונה על מותו של האיש שכה אהבתי, ראש העיר לשעבר יצחק ולד, שנפטר הבוקר ממחלת הקורונה הארורה. יצחק היקר ליווה אותי מתחילת דרכי בעיריית כפר סבא, והיה לי ולרבים מתושבי העיר כדמות אב. יצחק הותיר אחריו מורשת מפוארת בבניית העיר והקניית ערכים והמשיך לדאוג לעיר היקרה לו כל כך יום יום, עד ליומו האחרון. אני משתתף בצערם של ורדה ותומר היקרים ויתר בני המשפחה האהובה, ושולח להם את תנחומיי הכנים. העיר כפר סבא בוכה ואבלה, תהיי נשמתו צרורה בצרור החיים״.

הנהגת ההורים בכפר סבא הוציאה הודעת תנחומים "הנהגת ההורים העירונית כפר סבא מרכינה ראשה, כואבת ומשתתפת בצערה העמוק של משפת ולד והעיר כפר סבא עם פטירתו של ראש העיר לשעבר יצחק ולד ז"ל. יצחק היה ראש עיר מוערך ואהוב מאוד על תושבי העיר במשך כ 21 שנים, איש משפחה למופת, והותיר אחריו מורשת מפוארת של עשייה ארוכת שנים ובעלת אין ספור תמורות למען תושבי העיר שהוקירו מאוד את פועלו. תמיכתו במערכת החינוך העירונית הייתה בלתי מסויגת, והמסר היה תמיד שהחינוך עומד תמיד בראש מעייניו. קהילת ההורים של העיר שולחת חיבוק חם וגדול למשפחת ולד היקרה ולאוהביו הרבים.
יהי זכרו ברוך

ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי ספד את ולד בעמוד הפייסבוק שלו "כואב מאוד את פטירתו של יצחק ולד, ראש עיריית כפר סבא המיתולוגי, אדם שמורשתו נכתבה עוד בחייו , איש משפחה אהוב ואדם שיש לי הכבוד להגיד שלאורך השנים בתפקידי ובתפקידיו השונים היו לי מספר הזדמנויות ללמוד ממנו. שולח תנחומי לורדה, למשפחת ולד כולה ולתושבות ותושבי כפר סבא שזכו, הכירו והוקירו איש זה."

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ספד ליצחק ולד "תנחומים למשפחתו של  יצחק ולד. איש השלטון המקומי בכל רמ״ח איבריו. הוביל את פיתוח החינוך, הרווחה והשירות בעירו; היה ממייסדי פורום ה-15; ונענה לקריאת הממשלה להוביל ועדות קרואות בנהריה ובאקה-ג׳ת. לאורך השנים נועצתי בו לא אחת וזכיתי לעצות מחכימות של איש ערכים ואיש מעשה."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן