ירוק-מתוק: הפועל כפר סבא זכתה באליפות והשלימה דאבל

נציגת השרון לא עשתה חשבון למארחת והביסה אותה 0:3 במערכות, ניצחון שהשלים 1:3 בסדרת גמר הפלייאוף בכדורעף נשים. קריית אתא נתנה פייט, אבל נותרה רק עם המחמאות

תגידו מזל טוב לקבוצת הנשים של הפועל כפר סבא בכדורעף, ללא ספק ענף הספורט מספר 1 בעיר בפער ניכר מהאחיות מהכדורגל והכדורסל. הערב (ראשון) סיפקה הקבוצה תצוגת שיא במשחק הרביעי בסדרת גמר הפלייאוף מול קריית אתא והביסה אותה בחוץ ללא תנאי 0:3 (22:25, 22:25, 14:25). הניצחון סגר את הסדרה עם 1:3 וקבע שכפר סבא היא אלופת המדינה בפעם החמישית בתולדותיה. לאחרונה זכתה הקבוצה גם בגביע המדינה והשלימה דאבל שני בהיסטוריה, זאת כזכור בעונתו הראשונה של המאמן אלעד שפגט בבוגרות. 

כפר סבא ניצחה את המערכה הראשונה 22:25. גם המערכה השנייה הייתה צמודה, אבל בלוק נהדר של גלית דבש נעל אותה בדיוק באותה תוצאה לזכות כפר סבא. האורחת המשיכה בתנופה והראתה שאין לה עניין במשחק מספר 5, ואפילו לא במערכה רביעית. הירוקות עלו ליתרון 0:5 במערכה השלישית, אתא צמצמה בכוחות אחרונים עד 11:9, אבל שם זה נגמר. מאמי דיוף הסנגלית, שבלטה עם 13 נקודות בשורות המנצחת, ריחפה להנחתה המרשימה האחרונה של העונה וחתומה על נקודת האליפות.  

"עברנו השנה הכל מהכל, הסיום הוא מתוק וההתרגשות מאוד גדולה להשלים דאבל", סיכם המאמן אלעד שפגט. "כל הכבוד להנהלה שעשתה מאמצים שהשנה הזו תעבור חלק, למנהלי הקבוצה, לצוות המקצועי ובראש ובראשונה לשחקניות, שבאו לכל אימון וכל משחק ונתנו פשוט הכל". 

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן