יש אליפות !

שנים שלא אמרתי את צמד המילים הנפלא הזה. ברכות מכל הלב לענקיות של הפועל כפר סבא בכדורעף. אחרי שנה מדהימה שהביאה לידי ביטוי על המגרש רוח לחימה, נחישות, קור רוח ומשחק צוות לתפארה, זכינו לראות את הנבחרת הספורטיבית האדירה הזו מגיעה לפסגה – אליפות המדינה

קודם כל צריך לציין שהאלופות האלו הרימו השנה גם את גביע המדינה וכעת אפשר לומר שלראשונה בתולדות המועדון ולדעתי העיר – זכינו בדאבל.

למה זה קורה ?

קודם כל ולפני הכל בזכות התלכיד המדהים שביחד עם צוות מקצועי בניצוחו של אלעד שפגט, הן עשו זאת טוב יותר ונכון יותר מכל יתר המתחרות המעולות. למרות השנה המאתגרת והקורונה הן ידעו להתעלות בכל השנה ובמיוחד ברגעי האמת שהיו מותחים במיוחד.

נציין את הניהול יוצא הדופן של גרי ועופרה אברמוביץ – הזוג הנפלא הזה ידע להקים מערכת משומנת המבוססת על רוח התנדבות יוצאת דופן של אנשים מצוינים ואיכותים מכל התחומים. כל אחד ואחת שמלווה את הקבוצה, תורם את תרומתו האיכותית.

כמה משפטים על העצמה נשית – להיות שחקנית כדורעף מקצועית זה לא קל. ביננו התהילה והכסף הגדול שיש בספורט לא נמצאים שם. למרות זאת ליוויתי אותן בעיקר בחלק האחרון של השנה והתאהבתי בעוצמות שיש להן. ברוח ובנחישות. ללמוד מהן !

רגע לפני משחק הגמר, כשהגעתי לברכן לקראת המשחק המכריע, שאלתי כמה אמהות יש בקבוצה ? חמש הרימו יד. חמש נשים שצריכות להתאמן לעיתים פעמיים ביום (בסף קושי לא שגרתי) ולהמשיך להיות אמא דואגת המקיימת משק בית וחיי משפחה. להצדיע. ביקשתי לבחון איך אנחנו יכולים לעזור ואני מקווה שבקרוב נטפל בעניין החשוב הזה.

לא תמיד ההישג הספורטיבי הוא ערך עליון, אבל אין ספק שהדאבל ההיסטורי של קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא הוא כבוד גדול לקבוצה נחת וגאווה לכפר סבא. 

 

כל הכבוד !

אורן כהן 

משנה לראש העיר כפר סבא ומחזיק תיק הספורט

כתבות קשורות

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. מוני סלע הגב

    הגיע הזמן שעיריית כפר סבא תתמוך כספית כראוי למועדון הגדול בארץ של ילדות ילדים נערות ונוער וקבוצות הבוגרים. חוץ מכדורגל שמאכזב יש מועדון כדורעף מדהים. שמייצג במפעלים באירופה מספר שנים

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן