כביש הדמים מכה שוב, נהגת פגעה ברחה ונתפסה

נהיגה פרועה בציר מנחם בגין כפר סבא הסתיימה בהתהפכות רכב, פציעת הנהג ובריחה של הנהגת הפוגעת תאונה נוספת בציר בן יהודה מנחם בגין

תאונה בציר מנחם בגין מחודש פברואר צילום דוברות כבאות והצלה

נהיגה פרועה בדרך מנחם בגין הכפר סבא הובילה להתהפכות רכב פציעת הנהג ובריחה של הרכב הפוגע מהזירה.

התאונה ארעה ביום שישי האחרון, נהגת השתלבה בפרעות בכביש גרמה להתהפכות רכב וברחה מהמקום. בשעה 13:12 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רכב שהתהפך בשדרות מנחם בגין בכפר סבא. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי מאיר גבר בן 37 במצב בינוני עם חבלת בטן.

סרטון שהופץ ברשתות החברתיות הראה כיצד נהגת הרכב הפוגע משתלבת בפרעות וגורמת להתהפכות הרכב ובריחה מהזירה.

בנקודה בה התרחשה התאונה מוצבת כמעט כל שבוע בבקרים ניידת של משטרת התנועה עם מצלמת מהירות, עקב הנטייה של נהגים להאיץ בקטע הכביש. בשנת 2019 הודיע משטרת ישראל על כוונתה להתקין מצלמות מהירות בדרך מנחם בגין ובדרך בן יהודה עקב ריבוי התאונות.

ציר בן יהודה מנחם בגין, הוא כביש עירוני אך התנהגות הכביש של נהגים רבים היא נהיגה פראית  עקב היותו ציר תנועה רחב. בשנים האחרונות התרחשו בכביש תאונות רבות שגרמו לנפגעים והרוגים, למרות זאת לא הותקנו אמצעים להפחתת מהירות הנסיעה. בכביש דומה בהרצליה כביש מנחם בגין הבריגדה היהודית הותקנו לאחרונה באמפרים על מנת לגרום להאטה של מהירות הנסיעה.

https://www.tiktok.com/@dmedia.news/video/7154767528131038465?_t=8WWuVsu3lr7&_r=1

אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל- info@dmedia.news

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. טלי הגב

    קשקוש, ניידות עומדות שם בשעות העומס בבוקר השעות שאי אפשר להאיץ בצורה מסוכנת רק "לחטוף" דו"ח שמן.
    הבעיה אינה המהירות אלא ההשתלבות המסוכנת של הנתיב הימני.

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן