הפועל כפר סבא כדורעף נשים עלתה לשמינית גמר גביע האתגר האירופי

 ניצחון חוץ את ליובליאנה 0:3, השלים ניצחון כפול מול הסלובניות ועליה לשמינית הגמר

קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא ניצחה הערב במשחק חוץ את "קרים" ליובליאנה 0:3, ובכך השלימה ניצחון כפול על הסלובניות והעפילה לשמינית הגמר בגביע האתגר האירופי.

בשמינית הגמר הפועל כפר סבא תפגוש יריבה מרומניה במאבק על העלייה לרבע הגמר. המשחק הראשון ייערך ברומניה בין 7 ל-9 בדצמבר, והגומלין בארץ כעבור שבוע. עד כה הפועל כפר סבא ניצחה בכל ארבעת משחקיה בגביע האתגר מול יריבות מלטביה וסלובניה.

כפר סבא בהדרכת המאמן אלעד שפגט הגיע ללובליאנה עם ניצחון ביתי בשלוש מערכות, וידעה שכדי להמשיך במפעל עליה לנצח גם בגומלין. השחקניות הזרות שלה תרמו רבות לניצחון. הקבוצה באה נחושה ובמערכה הראשונה ניצחה ללא תנאי 15:25 .

במערכה השניה הסלובניות נתנו פייט, אבל חנה קוטורה וג'ינה לופז הובילו את הירוקות לניצחון נוסף 20:25. מעודדת מיתרונה המבטיח בשתי במערכות הראשונות, כפר סבא המשיכה במומנטום גם במערכה השלישית, ולא איפשרה ליריבתה לחזור למשחק. המערכה השלישית הסתיימה בניצחון מוחץ, 13:25, ובסיום 0:3 במערכות להפועל כפר סבא, שתמשיך לחורף אירופי חם בגביע האתגר.

הצטיינו בהפועל כפר סבא: חנה קוטורה עם 14 נקודות; ג'ינה לופז עם 13 נקודות (מתוכם ארבעה אייסים); ניקול דל ריו סיימה עם 8 נקודות ועמית קימל הצעירה סיימה עם 6 נקודות.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן