כדורעף נשים: הפועל כפר סבא תארח ביום שישי את אשדוד במשחק העונה

משחק העונה בכדורעף נשים ייערך ביום שישי, ערב החג, באולם "בר לב" בכפר סבא (12:30, כניסה חופשית), כשהפועל כפר סבא תארח את מכבי אשדוד במשחק מכריע על העלייה לגמר הפלייאוף.

לאחר ארבעה משחקים בסדרת חצי הגמר, כל קבוצה ניצחה בשני משחקים. בשישי הקרוב ייערך המשחק החמישי, שהמנצחת בו תפגוש בגמר את מכבי חיפה בקרב על תואר האליפות.

בהפועל כפר סבא יצאו בקריאה לאוהדים לבוא לעודד את קבוצת הייצוג של העיר ולמלא את אולם "בר לב" (רחוב הגליל) במשחק חשוב זה, כדי לדחוף את השחקניות בירוק לניצחון. " זה צו 8 לאוהדים. מדובר במשחק על עונה שלימה" אמרו בכפר סבא. ואכן, בעיר ניכרת תכונה גדולה לקראת המשחק, לאחר שכפר סבא ניצחה בשני משחקי הבית, והפסידה בשני משחקי החוץ.

קבוצת הנשים של הפועל כפר סבא, שזכתה בעונה שעברה בתואר האליפות, סיימה את העונה הסדירה במקום השני. לאחרונה נקלעה לעומס יתר של משחקים בשל דחיות עקב הקורונה, שכללו 14 משחקי ליגה וגביע בתוך חודש. כתוצאה מכך שחקניות נפצעו, וקיים ספק לגבי שיתופן של השחקניות הפצועות אנה ויליקי וג'ינה לופז. בקבוצה עושים הכל כדי להכשיר אותן למשחק.

יעקב הרשקו

מאמן קבוצת הנשים יעקב הרשקו: "זכינו לארח בכפר סבא את המשחק החמישי, ולמרות המצב אני מצפה לקהל שיא שיגיע וידחוף את הקבוצה. נאלץ לעשות התאמות עקב האילוצים בעקבות הפציעות והתנודתיות של הקבוצה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן