כדורעף נשים: הפועל כפר סבא במשחק העונה מול מכבי חיפה

ליגת הכדורעף נכנסת לישורת האחרונה, וביום שני הקרוב (7/2) ייערך באולם "בר לב" בכפר סבא משחק העונה בליגת העל לנשים בין שתי הגדולות של הענף: הפועל כפר סבא ומכבי חיפה (18:30)

קארינה פלורנס שחקנית נבחרת מקסיקו

עוד קודם, ביום שישי כפר סבא תתארח באולם "פעמונים" אצל מכבי רעננה (13:30) במסגרת הבית העליון, אבל העיניים מופנות למשחק העונה ביום שני. לאחר 14 מחזורים מכבי חיפה מוליכה בראש הטבלה עם 39 נקודות ומקדימה בארבע נקודות את הפועל כפר סבא. כפר סבא טרם ניצחה העונה את חיפה. ניצחון של כפ"ס בשלוש או ארבע מערכות יקטין לנקודה אחת את הפער בין שתי הקבוצות, ויפתח מחודש את המאבק על המקום הראשון בעונה הסדירה, שיבטיח יתרון ביתיות בפלייאוף.

הפועל כפר סבא התחזקה לאחרונה בשחקנית נבחרת מקסיקו, קארינה פלורנס בת 23, שתתן דחיפה גדולה לקבוצה בהמשך המשחקים במטרה לשמור על תואר האליפות. יחד עם עמית קימל הצעירה, שחזרה מפציעה ועם אנה ויליקי, טלי הקס ויתר השחקניות, מקווים ברעננה לניצחון ראשון העונה על חיפה.

אלעד שפגט

בהפועל כפר סבא מצפים לקהל רב שיגיע לעודד את קבוצת הנשים במשחק החשוב נגד מכבי חיפה. המאמן אלעד שפגט: "הפועל כפר סבא נגד מכבי חיפה זה משחק שכל חובב ספורט לא ירצה להפסיד. אני צופה  משחק ברמה גבוהה, וקורא לחובבי הספורט בכפר סבא ואזור השרון לבוא למשחק ולהנות מחוויית כדורעף. הצד החזק של מכבי חיפה הוא במשחק ההתקפה, אותו ננסה לשבש בעזרת סרב חזק וחסימה נכונה. אנחנו באים במטרה לנצח".

בתוך כך, מזל טוב לקפטנית הוותיקה של הפועל כפר סבא, גלית דבש, שילדה בשבוע שעבר בת נאיה. גלית, הנשואה לשחקן הכדורעף סבה דבש, יצאה העונה לשנת שבתון.

קבוצת הגברים של הפועל כפר סבא, המתמודדת בצמרת ליגת העל, התחזקה השבוע בזר הסרבי סטפאן אוקוסנוביץ בן ה-27 שמתנשא לגובה 2:05 מ'. הוא שיחק עשרות משחקים במפעלים האירופיים בקבוצות מסרביה, צרפת וצ'כיה. קבוצת הגברים תקיים בשבוע הבא שני משחקי בית: בשלישי נגד מ.ס עילבון ובמוצ"ש נגד מכבי ת"א.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן