כח ישראל

כח ישראל מאז פרוץ המלחמה שוקד ישראל וקנין ממחלקת הערכות חירות בעיריה על תיקוני חירום של ממ"דים

כח ישראל, הוא תיקן דלתות של מקלטים בבניינים משותפים, פתר בעיות חשמל, טיפל בתיקון חלונות ממ"דים בבתי תושבים – ישראל וקנין, סגן מנהל מחלקת היערכות לחירום בעיריית כפר סבא, שמתחילת המלחמה תיקן וטיפל בכ-900 מרחבים מוגנים של תושבים בעיר

מפתיחת המלחמה, מעבר לתפקידו השוטף במערך החירום של העירייה, הוא מתרוצץ בבין בנייני מגורים ובתים פרטיים של תושבים בכל רחבי העיר, ומסייע להם בהכשרה ובתיקון מרחבים מוגנים.
מהיום הראשון למלחמה, פתחה עיריית כפר סבא את כל עשרות המקלטים הציבוריים הפזורים ברחבי העיר וזאת בנוסף לפתיחתם של מקלטים וממ"דים במוסדות חינוך ובמבני ציבור – לשימושם של תושבות ותושבי העיר.
בנוסף, מסייעת העירייה בתיקון מרחבים מוגנים בבנייני מגורים משותפים ובבתים פרטיים של תושבי העיר – וזאת כחלק ממערך ההיערכות לחירום והעמקת ביטחון התושבים.
מאז תחילת המלחמה הגיע ישראל וקנין טיפל וביצע תיקונים בכ-900 מקלטים וממ"דים – בין היתר החלפת ידיות, תיקון דלתות, תיקון חלונות, טיפול בתאורה ובמערכות חשמל, פינוי ציוד ועוד.

ראש העיר, רפי סער: "עיריית כפר סבא, על כל עובדיה, מגויסת כולה למען תושביה ולמען ביטחון העיר. העובדות והעובדים שלנו פועלים לילות כימים למען החוסן הקהילתי וחיזוק העורף, בשלל יוזמות ופעילויות בכל התחומים. אני מחזק את כל ידי עובדות ועובדי העירייה ומודה להם בשם כל העיר על העבודה החשובה שהם מבצעים בתקופה מורכבת זו. נמשיך להיות כאן עבור תושבינו ועבור המשפחות הרבות מהדרום ומהצפון המתארחות בעירנו, רק יחד ננצח!".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן