כללית מרחיבה את פעילות חיסוני המנה שלישית בעיר כפר סבא, לבני ה 60 פלוס

כללית קשובה לצורכי מטופליה ומרחיבה את פעילות חיסוני הקורונה במנה שלישית בעיר כפר סבא, לבני ה 60 פלוס.
בתאום ושיתוף פעולה עם העירייה וראש העיר הוחלט להרחבי את שעות השירות

דוקטור ארז ליבל - מנהל מחוז שרון שומרון מקבוצת כללית
דוקטור ארז ליבל - מנהל מחוז שרון שומרון מקבוצת כללית

מחר, יום חמישי (12.8) יפתחו חיסונים במרפאת בן גוריון של כללית מהשעה 14.00 ועד 19.30. ביום שבת ניתן להתחסן במרפאת כללית בירוקה מהשעה 10.00 ועד 22:00.

במהלך שבוע הבא צפוי להפתח מוקד נוסף במקום מרכזי בעיר והודעה בנושא תשלח עם סגירת הפרטים. חשוב לתאם תור מראש באתר/באפליקציה או במוקד השירות *2700.

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית: "עם תחילת מבצע החיסונים במנה שלישית, לצד חיסוני ילדים בני 12 ועד 16 פתחנו שירות במרכז בריאות הילד בקניון בירוקה, לטובת מטופלי כללית. כמו כן נפתחו מוקדים נוספים בשרון (רעננה והרצליה).
לאור הקשר השוטף עם ראש העיר כפר סבא, נציגי העיריה והביקוש מהשטח החלטנו לאתר מקום נוסף ולהרחיב את השירות. החיסון הוא הדרך הטובה ביותר להתגונן מפני הקורונה."

רפי סער, ראש העיר כפר סבא: "אני מברך את קופת החולים כללית על ההחלטה להרחיב את מערך החיסונים בכפר סבא. לאור בקשותינו ולצרכים בשטח, קופת החולים הסכימה להקים מתחם חיסונים נוסף וכן להרחיב את שעות פעילותה, על מנת לטייב את השירות לתושבי העיר ולחזק את הכלי היעיל ביותר להתמודדות עם נגיף הקורונה – החיסונים. עיריית כפר סבא יצאה בימים אלה בקמפיין עירוני לעידוד החיסונים, על מנת שכולנו נוכל לחיות בשגרה בטוחה. אני שמח על נתוני החיסון בעיר העומדים על 92%, ומוכיחים כי כפר סבא מתנהלת באחריות תוך שמירה ככל הניתן על שגרת חיים בטוחה לצד הנגיף".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן