כפר סבא חגגה את חג הסיגד

עשרות תושבים לקחו חלק בטקס העירוני אמש (31.10) לציון חג הסיגד בכפר סבא. האירוע החגיגי שנערך במרכז הקהילתי בית אברהם, התקיים במעמד ראש העיר, רפי סער והקס קימהון סימרו. האירוע בהובלת אגף קהילה וחברה

האירוע החגיגי כלל היו היתר מגוון דוכנים, ופעילויות קהילתיות להנגשת התרבות והמסורת האתיופית. כך למשל: הופעות בכלי נגינה אתיופיים ובלבוש מסורתי, הופעות להקות נוער ולהקת בית ספר רמז.

רפי סער, ראש העיר: ״הערב אנו מציינים את חג הסיגד המסורתי בעירנו. העיר שלנו מאופיינת במגוון אוכלוסיות, בליל שלם של שפות, עדות ותרבויות שלמרות השוני ביניהן – מאוחדות וזה החוזק שלנו. מה שמאפיין את העיר שלנו – עיר שמחזקת את תחושת הביחד, עיר שתומכת בכל אחד מתושביה, עיר שבה נוצרים קשרים חברתיים חזקים וקשרי קהילה עבותים. זו בעצם אחת המשמעויות של חג הסיגד – לתמוך זה בזו, להיות זה לצד זו. אלו ערכים שעליהם אנו מגדלים את הילדות והילדים שלנו. ערכים של סובלנות, של קבלת כל אחד באשר הוא, ערכים של אכפתיות ומנהיגות חברתית״.

חבר המועצה אמיר קולמן ומחזיק תיק קהילה צעירים ונוער: ״חג הסיגד הוא הזדמנות נפלאה לחזות באחדות הקהילה הכפר סבאית. מרגש היה לקיים אירוע קהילתי משותף בהשתתפות תושבים ממגוון המגזרים והעדות חוגגים את המסורת האתיופית. אני מודה לעובדי אגף קהילה וחברה על האירוע הנפלא״.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן