כפר סבא חגגה 120 בעדלאידע

כ-20 אלף תושבי כפר סבא והסביבה חגגו את פורים בתהלוכת עדלאידע שמחה, בסימן חגיגות 120 לכפר סבא ראש העיר, רפי סער: "אין שמחה גדולה יותר משמחת חג פורים

כפר סבא חוגגת 120 בעדלאידע מרשימה צילומים: eclipse media

כ-20 אלף תושבות ותושבי כפר סבא והאזור כולו הגיעו היום, שלישי 7/9, לחגוג ולצפות בתהלוכת העדלאידע המרהיבה שהתקיימה לאורך רחוב ויצמן בכפר סבא, בסימן חגיגות יום הולדת 120 לכפר סבא – שנוסדה בשנת 1903.תהלוכת העדלאידע, שנפתחה עם תזמורות הנשיפה וקבוצות המחול של הקונסרבטוריון העירוני, כללה קבוצות ספורט, תלמידות ותלמידים, חוגים עירוניים ומיצגים מרשימים וצבעוניים, לאורך רחוב ויצמן – מבניין העירייה ועד לרחבת כיכר העיר.

ראש העיר, רפי סער: "אין שמחה גדולה יותר משמחת חג פורים, הילדות והילדים המחופשים, הריקודים והשירים שכל כך מאפיינים את החג הזה. החזרנו את תהלוכת העדלאידע לכפר סבא בשנת 2019, לאחר שנים רבות בהן לא התקיימה, ונמשיך לקיים את המסורת גם בשנים הבאות.

ראש עיריית כפר סבא רפי סער צילומים: eclipse media

לאורך מסלול העדלאידע, בו הוצבו גם מתחמי צפייה נגישים עבור אנשים עם מוגבלויות, נשמע שוב ושוב שיר יום הולדת, שלווה בריקוד מיוחד לכבוד יום הולדתה של העיר, אותו למדו משתתפות ומשתתפי התהלוכה טרם קיומה.
חגיגות פורים בכפר סבא, ששיאן בעדלאידע, החלו כבר בתחילת החודש והן כוללות בין היתר תהלוכות עדלאידע בשכונות עלייה ויוספטל, מסיבות ופעילויות בכל המרכזים הקהילתיים ברחבי העיר כולה, נשפים וחגיגות לכל גיל – לגיל הרך, בתנועות הנוער ומרכזי הנוער, למבוגרים, בבית למשפחות מיוחדות, בבית הגאה ועוד – תוך מתן מענה לכל האוכלוסיות בעיר.
ראש העיר, רפי סער: "אין שמחה גדולה יותר משמחת חג פורים, הילדות והילדים המחופשים, הריקודים והשירים שכל כך מאפיינים את החג הזה. החזרנו את תהלוכת העדלאידע לכפר סבא בשנת 2019, לאחר שנים רבות בהן לא התקיימה, ונמשיך לקיים את המסורת גם בשנים הבאות. נמשיך לפעול ולשמח את תושבי עירנו ואני מזמין את כולם להתעדכן ובכל אירועי החג באתר העירייה".

צילומים: eclipse media

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן