כפר סבא חוזרת לאוהלים

יונתן בן יעקב, תושב כפר סבא, פעיל במחאת האוהלים: "אני סטודנט בן 20 ועדיין מתגורר אצל הורי, הגיע הזמן שמישהו יתעורר במדינה הזו"

בשנת 2011 יצאו מאות אלפי אזרחים לרחוב במחאה על יוקר המחיה. למרות שהייתה תחושה של שינוי באוויר בסופו של יום הדבר היחיד שיצא מהמחאה הזו הוא כיסא במשכן לשני נציגים של המחאה (איציק שמולי וסתיו שפיר) שבינתיים עזבו את החיים הפוליטיים.

כעת, יותר מעשור לאחר שהמחאה הגדולה התפוגגה עם אפס תוצאות, נעשה ניסיון שני להרים את נס המרד. נכון לעכשיו פועלות ברחבי הארץ שמונה קבוצות, בהן בתל אביב, ירושלים, הרצליה, כפר סבא והוד השרון.
המאהל בכפר סבא הוקם בפינת הרחובות ויצמן – פינת ספיר. הערב, המארגנים של המחאה ועשרות מפגינים הגיעו אל רחבת האוהלים ומשוכנעים שיוקר המחיה ומחירי הדירות שמשתוללים יוציאו את ההמונים לרחובות.
מה גרם לך להצטרף למחאה?

"אני סטודנט שחי מעבודות 'פח'. יוקר המחייה והלימודים לא מאפשרים לי להצליח לשכור דירה במדינה הזו. תכננתי לצאת מבית הוריי אך במחירים האלו אין מצב שזה יקרה".
האם אתה חושב שיש סיכוי למחאה הזו, אחרי שהמחאה הקודמת נכשלה?

"אני לא יודע מה יהיה, אבל החלטתי להצטרף לכל המפגינים כי רק ככה נביא לשינוי. הממשלה לא עושה כלום בנושא, אין פיקוח על מחירי הדירות בשוק הציבורי ואין גם שום אופציה אחרת. אם לא נתעורר אמצא את עצמי חי אצל ההורים עד סוף התואר ואולי גם בהמשך".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן