כפר סבא לא רגועה

אין שקט בויצמן מעבר לשלב ב של עבודות בניית נתיב התחבורה הציבורית ברחוב ויצמן והתמשכות העבודות עורר את זעם תושבי שכונת תקומה  הערב תיערך מול בניין העירייה הפגנת תושבים במחאה על פרויקט הנת"צ

מעיריית כפר סבא נמסר: "'מהיר לעיר' הנו פרויקט אסטרטגי חשוב ביותר שצפוי להביא לתמורות מהפכניות למדינת ישראל ככלל ולכפר סבא בפרט, אחת הסיבות לעיכובים בעבודות לנת"צ, הן תולדה ליישום תהליך שיתוף הציבור. עם כניסתו לתפקיד, ראש העיר הוביל תהליך עומק מול תושבי העיר ליצירת שינויים תכנוניים מרחיקי לכת בפרויקט שיטיבו עם תושבי העיר"

מעיריית כפר סבא נמסר: "'מהיר לעיר' הנו פרויקט אסטרטגי חשוב ביותר שצפוי להביא לתמורות מהפכניות למדינת ישראל ככלל ולכפר סבא בפרט. הפרויקט שמקודם בידי משרד התחבורה ובאמצעות נתיבי איילון, מחבר בין ערי השרון למטרופולין דן. נתיב התחבורה החדש יאפשר להגיע לתל אביב, תוך דילוג על עומסי התנועה ויאפשר נגישות חסרת תקדים לגוש דן – תמורה שתשנה ללא היכר את איכות חיי התושב. בנוסף, הפרויקט יביא לשדרוג והחייאה של רח' ויצמן, כולל חידוש כלל נראות האזור – ספסלים, תאורה, סלילת שבילי אופניים, נטיעת עצים ועוד. בנוסף כולל הפרויקט החלפת מובל הניקוז המרכזי, לאחר עשרות שנים של הזנחה, במטרה למנוע הצפות בחורף – מה שכבר הביא לתמורות משמעותיות בחורף האחרון.

"באשר לטענה חסרת השחר על חוסר שיתוף ציבור. אחת הסיבות לעיכובים בעבודות לנת"צ, הן תולדה ליישום תהליך שיתוף הציבור. עם כניסתו לתפקיד, ראש העיר הוביל תהליך עומק מול תושבי העיר ליצירת שינויים תכנוניים מרחיקי לכת בפרויקט שיטיבו עם תושבי העיר. בנוסף, יש לציין כי מתנגדי 'מהיר לעיר' עתרו בעבר לבג"ץ כנגד הפרויקט ונדחו. כמו כל פרויקט בסדר גודל לאומי, עבודות תשתית יוצרות אי נעימות לסביבה אך חשוב לזכור כי מדובר בתקופה זמנית בלבד, כאשר בסיום העבודות יביא הפרויקט לשינוי מהותי לטובה עבור כלל תושבי העיר והעסקים המקומיים".

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. דרור קורן הגב

    מה יעזור פרוייקט שמתבצע רק בכפר סבא, תחב״צ ירוץ מכ״ס 50 – להלן תחנה מרכזית איזורית ! … חוצה את ויצמן לכל אורכו ומפלח ל2 את העיר ?!?! … הסכמה והפקק המזהם כתוב על הקיר ! … כפר סבא הופכת לעיר בדרך שפוצלה ע״י פרנסיה

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן