כפר סבא מציינת את חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות

כפר סבא שווה: חודש דצמבר מוקדש בכפר סבא להעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות ולזכויותיהם, כאשר השנה הוא מצוין בסימן כולנו שונים, כולנו שווים. חודש המודעות בהובלת האגף לשירותים חברתיים-קהילתיים, נפתח בהארת בניין העירייה בסגול, וכולל בין היתר השקת תערוכת הצילומים "שווה מבט".

התערוכה הייחודית נפתחה אמש (7.12) בהיכל התרבות כפר סבא בטקס מרגש, ותימשך עד ה-14.12. התערוכה בהשתתפות חברת המועצה לירית שפיר שמש, חיה גולד ועידו עילם. אוצרת: אביה ממון. התערוכה פתוחה לציבור (פרטים נוספים באתר העירוני).

כמו כן, הופעה מרגשת במיוחד נערכה אמש (7.12) בכיכובם של חברי להקת שלווה. הלהקה אירחה את הרכב "שווים" מקונסרבטוריון כפר סבא, בניהולה המוזיקלי של עופרה כהן.

בתוך כך, חודש המודעות מלווה בשלל אירועים לציבור הרחב, ביניהם: ערב הכנה לצבא למקבלי פטור מסיבות רפואיות בהובלת מרכז הצעירים; סדנת אמנות למשפחות מיוחדות באר קיימא ועוד.

רפי סער, ראש העיר: "עיריית כפר סבא גאה לציין כמדי שנה את חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות יחד עם קהילת הורים מיוחדים. השנה בחרנו לציין את חודש המודעות תחת הכותרת 'כפר סבא שווה' – כולנו שונים כשווים, וזו אינה רק סיסמה. כפר סבא פועלת לאורך כל השנה על מנת להעצים את תושבינו עם מוגבלויות. זו דרך החיים בה בחרנו בעיר שלנו, תוך קבלה של כל אדם באשר הוא ושילוב אנשים עם מוגבלויות בקהילה שלנו".

סגן ומ"מ ראש העיר דני הרוש ומחזיק תיק הרווחה: "הערכים של אהבת האדם, קבלת כל אחת ואחד, שילוב בקהילה ובתעסוקה, הכלה והגשת כתף תומכת ויד מסייעת – אלה הערכים עליהם אנו מחנכים את ילדינו, וכל זאת תוך פיתוח מתמיד וקידום של המענים הקהילתיים שאנו נותנים. ערכים היוצרים שינוי חברתי ומובילים אותנו לחברה טובה יותר. אני מודה לאגף לשירותים חברתיים-קהילתיים על העשייה המבורכת לאורך כל השנה למען תושבינו באשר הם".

חברת המועצה, לירית שמש שפיר ומחזיקת תיק הנגישות והעלאת המודעות לאנשים עם מוגבלויות: "השנה אני גאה להיות מובילת חודש המודעות לאנשים עם מוגבלויות בשני כובעים, הן כחברת מועצה והן כאמנית צילום. אמנות היא סוג של שפה בין בני האדם. לא תמיד יש צורך במילים כדי להעביר מסר משמעותי לנשמה ולמחשבה. האמנות יכולה להיות גשר בין אנשים עם מוגבלויות לאנשים ללא מוגבלויות, ליצור שוויון, לספק הזדמנויות, ליצור תחומי עניין משותפים. כל אלו יובילו להכלה של אנשים עם מוגבלויות בתוך המרקם החברתי שבו חיים כולנו, כשותפים לכל דבר, גאים ומאושרים. בהזדמנות זו, אני מודה לכל מי ששותפים כל השנה בכל צעד ושעל למען אנשים עם מוגבלויות בעיר. נמשיך לפעול בכול העוצמה ברוח המסר "כולנו שונים. כולנו שווים" מדי יום ביומו, למען כולנו, עם ובלי מוגבלויות".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן