כפר סבא מתגייסת – עיריית כפר סבא החלה באירוח משפחות מהדרום ונערכת לקליטת תושבים נוספים מהאזור ומהצפון, ופתחה קו סיוע ייעודי למשפחות המאחרות והמתארחות

כמו כן, נפתחה העירייה מרכז חוסן עירוני לתושבי העיר – לתמיכה נפשית ונמצאת בקשר ישיר עם כלל האזרחים הוותיקים, משפחות מיוחדות וכל מי שנזקק לעזרה וסיוע

מרכז איסוף התרומות למשפחות וחיילים בקריית ספיר. צילום: עיריית כפר סבא

העיר כפר סבא מארחת בימים אלה משפחות שהגיעו מדרום הארץ, אשר מתארחות חלקן בבתי תושבים וחלקן במבני ציבור בעיר, ודואגת לכל מחסורם. במקביל, נערכת העירייה לאירוח משפחות נוספות, הן מהדרום והן מהצפון.
כדי לסייע למשפחות המתארחות והמארחות כאחד, פתחה העירייה קו סיוע ייעודי, בטלפון: 09-7901642, כאשר משפחות יכולות ומוזמנות להגיע גם למרכז איסוף התרומות שנפתח בקריית ספיר – ולקבל ציוד נדרש.

בנוסף, היום ייפתח בכפר סבא מרכז חוסן ייעודי לתושבי העיר, שייפתח על ידי העירייה בעקבות המצב הנפשי אליו נקלעו רבים עקב המלחמה. מרכז החוסן העירוני, שייתן מענה לכל מצוקה רגשית, יפעל ברחוב לבונה , בימים א'-ה', בין השעות 9:00-13:00 וביום שישי בין השעות 9:00-12:00, כאשר בנוסף ניתן לפנות גם לקו התמיכה העירוני שנפתח, במספר: 09-7901640.

יש לציין עוד כי מאז פרצה המלחמה נמצאת העירייה בקשר ישיר על התושבות והתושבים הוותיקים, שורדי שואה, משפחות מיוחדות, וכל מי שנזקק לעזרה, מקיימת שיחות אישיות, מספקת תרופות למי שנזקק ועוד. כמו כן, יצאה העירייה ביוזמת "דורשים לשלומם" – במסגרתו מגיעים בני נוער מתנדבים לבתי תושבים ותיקים ומביאים להם בימי שישי חלות ועוגות, ויחד עם ועדי בתים ותושבים בודקים לשלומם של ותיקים ועריריים.

ראש העיר, רפי סער: "עיריית כפר סבא היא עיר של קהילה מתנדבת ורוח הנתינה באה לידי ביטוי במיוחד בימים אלה, כאשר אלפי תושבות ותושבים מתנדבים בכל תחום ופותחים את בתיהם לאירוח תושבים. לראות את כל רוח ההתנדבות העירונית מחמם את הלב ואני מזמין את כל המשפחות שהגיעו לעירנו לפנות אלינו בכל צורך.
אנו נמצאים בתקופה מאוד מורכבת, העלולה להוביל לתחושות נפשיות לא פשוטות וחשוב לנו לעמוד לצד תושבינו ולהגיש סיוע בכל הנדרש. אני מזמין כל תושבת ותושב שמרגישים מצוקה או משבר – לפנות אלינו, ואנחנו נסייע בכל דרך".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן