כפר סבא – עיר שווה

הסתיימה הכשרה ייחודית להורים לילדים עם מוגבלויות

צילום: עיריית כפר סבא

במסגרת קידום פעילות במרחב העירוני למען אוכלוסיות עם מוגבלויות שמקדמת עיריית כפר סבא בהובלת המחלקה לעבודה קהילתית באגף לשירותים חברתיים- קהילתיים בעירייה, הסתיים אמש (יום ג) קורס הכשרה ייחודי עבור הורים לילדים עם מוגבלות שנפתח במטרה לתת כלים למשתתפים בכדי ליצור שינוי במרחב ובשיח העירוני ולהשמיע את קולן של המשפחות המיוחדות.

הקורס כלל 10 מפגשים בהם עברו ההורים תהליך הכשרה משותף וייחודי. בקבוצה השתתפו הורים לילדים עם מגוון מוגבלויות בטווח גילאים רחב.

מנהיגות ההורים כוללת בתוכה מספר וועדות; ועדת חינוך, ועדת קהילה, ועדת פיתוח וועדת דוברות והיא מורכבת מהורים וותיקים, כאלה הפעילים כבר כ – 5 שנים במנהיגות ההורים, ומהורים חדשים שהצטרפו אליה לאחרונה.

רוזי נוימן, מנהלת אגף שירותים חברתיים קהילתיים: "בשנים האחרונות גוברת המודעות לקידום זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות. במהלך השנים האחרונות פיתחנו הרבה מאד מענים חדשים לאוכלוסיה עם מוגבלויות כגון: קהילות תומכות, מועדוניות, מסגרות תעסוקה ופנאי, ואנו ממשיכים לפתי מענים בין היתר בכל הנוגע לשילוב בקהילה. כפר סבא התחייבה לקדם שילוב תוך שוויון וצמצום פערים מתמיד. אגף שירותים חברתיים קהילתיים רואה חשיבות רבה בשיתוף ציבור כחלק מבניית תוכניות ייחודיות לאנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם".

מוועדת הדוברות של מנהיגות ההורים המיוחדת נמסר: "מנהיגות הורים מיוחדים צומחת. הורים ותיקים ומצטרפים חדשים סיימו היום קורס מנהיגות וגיבוש בבית למשפחות מיוחדות. יחד אנו ממשיכים את הדרך בה התחלנו לפני כחמש שנים, במטרה לשנות את השיח והיחס לאנשים וילדים עם מוגבלויות. בתקופה הקרובה ניפגש עם נבחרי הציבור וראשי המחלקות בעיר, כדי לתאם ציפיות ולהתגייס לחשיבה משותפת. ביחד עם חברי המועצה ובעלי התפקידים, נקדם קבלה, שיתוף והכלה של הקהילה המיוחדת כקהילה שווה בעיר שלנו, אנו מזמינים משפחות מיוחדות להצטרף אלינו ולהישאר מעודכנים".

ההרשמה בקישור:


http://Bit.ly/3oQcigz
ובדף הפייסבוק


https://www.facebook.com/groups/36387040ם0654863/?ref=share

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן