כפר סבא על מפת הספורט העולמית!

הצעירים הכפר-סבאים הביאו כבוד לעיר; פזית רובינס קטפה את המקום הראשון בטניס שולחן זוגות בתחרות וירטוס הבינ"ל, גיא מוזס סיים במקום השני ב- 1,500 וב- 3,000 מטר, טל רוזנפלד סיים במקום השלישי ברכיבת אופניים ונטע קורן סיימה במקום השני בקפיצה במוט בתחרות המכביה

אליפות וירטוס בפולין - גיא. קרדיט צילום :עמותת וירטוס ישראל

בוקר של הצלחות ספורטיביות וגאווה גדולה היום בעיר כפר סבא כשהספורטאים פזית רובינס, גיא מוזס, טל רוזנפלד ונטע קורן, כולם מהעיר כפר סבא, הביאו הישגים ספורטיביים ראויים לשבח בתחרויות הספורט הבינ"ל בהן השתתפו.

הישג מכובד מאוד לספורטאי וירטוס ישראל במשחקים המיוחדים בקרקוב שבפולין: פזית רובינס, המתחרה בטניס שולחן, קטפה יחד עם טניסאית מצרפת את המקום הראשון בתחרות טניס זוגות וזכתה בטניס שולחן ליחידות במדליית הארד. האצן גיא מוזס סיים את התחרות כסגן אלוף אירופה כשזכה במדליית הכסף ב- 1,500 וב-3,000 מטר, והרוכב טל רוזנפלד, סיים באליפות האופניים במקום השלישי במדליית ארד ובמקום הרביעי בתחרות העולמית. סכ"ה יצאו במשלחת הישראלית לקרקוב 14 ספורטאים וספורטאיות עם אוטיזם, תסמונת דאון ומוגבלות שכלית, והם חזרו לביתם בישראל עם 22 מדליות כולל 7 מזהב

אליפות וירטוס בפולין - פזית. קרדיט צילום :עמותת וירטוס ישראל
אליפות וירטוס בפולין - גיא. קרדיט צילום :עמותת וירטוס ישראל

בתחרות המכביה שמתקיימת בימים אלה בירושלים, זכתה הבוקר נטע קורן במדליית הכסף בתחום הקפיצה במוט. קורן, תלמידת תיכון גלילי בכפר סבא, המתאמנת עם המאמן קוסטה סמיונוב באגודת הפועל אתלטי אורן כפר סבא, מחזיקה כיום בתואר אלופת ישראל בקפיצה במוט.

ראש העיר רפי סער: "ברכות חמות למדליסטים הצעירים והמבטיחים שלנו על הזכייה בתחרויות הספורט הבינ"ל -כל אחת ואחד בתחומו! כל הכבוד לפזית, לנטע, טל ולגיא על ההישגים הספורטיביים האדירים שהביאו לנו כבוד גדול ושמו את כפר סבא שלנו על מפת הספורט העולמית! אנו רואים חשיבות גדולה בקידום בספורט התחרותי בעיר ואנו מתחייבים להמשיך להשקיע ולפתח את התחום. כל הכבוד!"

נטע במכביה. קרדיט צילום : עיריית כפר סבא

סגן ראה"ע ומחזיק תיק הספורט, אורן כהן: "אין שמח ממני על ההישגים הנפלאים של הספורטאיות והספורטאים הכפר סבאים שלנו. כל פעם מחדש אני נפעם מהרצון והנחישות להגיע לגבהים והישגים חדשים, כל הכבוד לכם על ההשקעה והחתירה הבלתי מתפשרת למטרה. אתם מודל שמוכיח כי השקעה לטווח הרחוק משתלמת, המשיכו להתקדם בתחומי הספורט שלכם ולשבור שיאים חדשים. ישר כח!"

אליפות וירטוס בפולין - פזית. קרדיט צילום :עמותת וירטוס ישראל

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן