כפר סבא צהובה: בניין העירייה הואר בצהוב כמחאה על אובדן שנת הלימודים

ראש העיר, רפי סער: "לפני 10 ימים פניתי לשר החינוך, יואב גלנט, כדי להחזיר את חטיבות הביניים לספסל הלימודים. המכתב הזה הצית מאבק לו שותפות 15 הערים הגדולות."

עיריית כפר סבא מוארת בצהוב. צילום מייקל כץ
עיריית כפר סבא מי תהייה הנהגת העיר בשנים הקרובות?

עיריית כפר סבא הצטרפה היום, ראשון 28.02.2021, למחאה הארצית אותה מובילים הורים בישראל – בגין שנת הלימודים האבודה של תלמידות ותלמידי הארץ, מאז פרצה מגפת הקורונה.

כזכור, בשבוע שעבר הוביל ראש העיר רפי סער את מחאת פורום ה-15, בעקבות פנייתו של ראש העיר רפי סער לשר החינוך, ח"כ יואב גלנט, בדרישה להחזיר את תלמידי שכבות אלה ללימודים באופן מיידי, בערים ירוקות וצהובות. בכפר סבא, הגיעו תלמידי החטיבות לפעילות פורים שהתקיימה בבתי הספר, וצפויים לשוב לבתי הספר לפעילויות תוך הקפדה על מניעת התקהלות וחלוקה לקבוצות פעילות.

המחאה הארצית, אותה מובילים הורים, שהחלה הערב, באה כאות הזדהות עם התלמידות והתלמידים שלא ראו את בית הספר משך חודשים ארוכים, ונאלצים להמשיך ללמוד בבתיהם, תוך געגוע למסגרות הלימוד, לצוותי החינוך וההוראה ולחבריהם., כמו גם אלה שחזרו ללימודים אך הפסידו חודשי לימוד ארוכים.

במסגרת המחאה, יוחשכו בתי תושבים למשך שתי דקות בשעה 20:00, ובניין העיריה הואר בצהוב, בהנחיית ראש העיר וכתמיכה בקריאה של הנהגת ההורים העירונית להצטרף למחאה הארצית.

ראש העיר רפי סער, שהוביל כאמור את מחאת חטיבות הביניים בארץ ואת מתווה פורום ה-15, הנחה את עיריית כפר סבא להצטרף למחאת ההורים ולתמוך בקריאה של הנהגת ההורים העירונית. 

ראש העיר, רפי סער: "לפני 10 ימים פניתי לשר החינוך, יואב גלנט, כדי להחזיר את חטיבות הביניים לספסל הלימודים. המכתב הזה הצית מאבק לו שותפות 15 הערים הגדולות.

הערב נענתי לקריאת הנהגת ההורים הארצית להאיר מוסדות ציבור בצבע צהוב לאות מחאה על שנת הלימודים שאבדה לילדינו.

כל שבוע שעובר הוא בזבוז זמן. הגיע הזמן לשים את הילדים לפני הקניונים, לפני השיקולים הזרים, לפני החברות שיש להן לוביסטים".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן