כרטיס אדום להפועל

בישיבת סוערת של מועצת בכפר סבא אושרו התמיכות לעמותות, התמיכה על הישגיות  להפועל כפר סבא כדורגל בוטלה

סאגת התמיכות העמותות הגיעה לסיומה כאשר מועצת העיר אישרה את התמיכות בעמותות לאחר דיון סוער, כזכור בישיבת המועצה האחרונה לא נדונו התמיכות בעמותות מכיון שהקריטריונים לחלוקת 420 אלף ש"ח על הישגיות לא הוצגו למועצה.

חברי האופוזיציה דרשו ישיבה שלא מן המניין לדיון בעמותות והיא התקיימה אתמול, בדיון הסוער היה בעיקרו על אישור התמיכות על הישגיות לקבוצת הכדורגל של הפועל כפר סבא, המאבק היה בין דרישתו של ראש העיר רפי סער לאשר את כל התמיכות כמו שהן, לבין הדרישה להחריג מאישור את התמיכה בקבוצת הכדורגל של הפועל כפר סבא.

אוהדי הפועל כפר סבא שמנהלים בחודשים האחרונים מאבק נגד הנהלת הקבוצה, נכחו באולם והביעו התנגדות קולנית לאישור התמיכה על הישגיות לקבוצה. לאחר הפסקה בדיון הושגה הסכמה ואושרו התמיכות בעמותות למעט התמיכה על הישגיות לקבוצת הכדורגל. ההצבעה התקבלה פה אחד למעט הצבעתו של סגן ראש העיר אורן כהן שהתנגד.

חברת המועצה יעל סער שהעלתה את נושא הדיון על הקריטריונים מסרה: "בתקופה בין ישיבת המועצה בה סכומי התמיכות לעידוד מצוינות הוסתרו מהציבור, כעת בזכות עבודתנו הן הובאו לידיעת הציבור, אשר בחר לבוא לישיבה ולהשמיע דעתו. לאחר דיון ארוך והאזנה לכאבי אוהדי הפועל כפר סבא בכדורגל, הוחלט בהסכמה על מניעת עידוד המצוינות מהאגודה. אני שמחה שבזכות פעילותי הציבור נחשף למידע והשתמש בכוחו לעשות שינוי. נמשיך לפעול להחזיר את הכוח לציבור."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן