לא הכל ורוד

עידן צאובר ואוראל בן חיים מכפר סבא, הם 2 מחשודות בהברחת קוקאין בפרשת "המזוודות הורודות"

עורכת דין ליה פילוס .צילום עזרה לוי

פרשת "המזוודות הוורודות": 2 מתוך ארבע הצעירות החשודות ששימשו כבלדריות סמים – מכפר סבא. ארבעתן חשודות כי ניסו להחדיר בטיסה לנתב"ג קוקאין וקטמין במשקל 15 ק"ג. הן נעצרו נחקרו ומעצרן הוארך בשמונה ימים.

עורכת הדין ליה פלוס שמייצגת את עידן צאובר: "״מדובר בצעירה ללא עבר פלילי שמעולם לא עברה על החוק וככל הנראה הוכשלה על ידי גורמים מנוסים ממנה".

ארבעת החשודות אוראל בן חיים, עידן צאובר, לי פוני מקריית גת וארבל מזרחי מת"א הרבו לשתף בחייהן הראוותניים, להצטלם ולהעלות פוסטים ברשתות החברתיות. ביום חמישי האחרון הן נעצרו ו"החגיגה" הסתיימה.

ההברחה על פי חשד נחשפה כשארבע החברות טסו לסוף שבוע בברלין, ופצלו את הטיסות לשתיים כששבו לישראל זאת על מנת שלא לעורר חשד בשובן ארצה.

יחידת הבילוש המיוחדת 747 של מרחב נתב"ג במחוז מרכז -סיכלה את ההברחה ארצה. הבלשים זיהו תנועה חשודה של הנשים שנחתו מטיסה מגרמניה, והצליחו לקשור בין הדמויות להחזקת הסמים במזוודות הוורודות. למרות המראה התמים שלהן התגלה שהן עסקו על פי חשד בבלדרות.

מעורכת הדין ליה פלוס שמייצגת את עידן צאובר נמסר: ״מדובר בצעירה ללא עבר פלילי שמעולם לא עברה על החוק וככל הנראה הוכשלה על ידי גורמים מנוסים ממנה. אני משוכנעת שעם התקדמות החקירה תתברר חפותה המוחלטת. הארכת המעצר הנוכחית נועדה אך ורק כדי לנסות ולייחס לחשודות עבירות דומות נוספות ולשים יד על 'ראש הנחש'. המשטרה עושה שימוש בחשודות כבנות ערובה וכמנוף לחץ ואסור לתת לזה יד ולכן אוודא את שחרורה של מרשתי ללא דיחוי.

בכל הנוגע לסיפורים של חברות של חברות , חצאי אמיתות והדלפות שיוצאות מחדרי החקירות – מבחינתי מדובר בקשקשת ברשת ואינני מתכוונת להגיב לזה כלל.

לכשיגיעו חומרי החקירה המהווים ראיות משפטיות, אוכל למסור את תגובתי המלאה והמסודרת״.

מעורך הדין שלום בן שבת שמייצג את אוראל בן חיים נמסר: "מדובר באירוע מצער בו לעת הזו ההסתר רב על הגלוי.

מרשתי, בת טובים, נעדרת כל עבר פלילי, מכחישה מכל וכל את המיוחס לה. חשוב להבהיר שברשותה של מרשתי לא נתפס כל סם. אני מאמין שבסופו של יום יוברר כי ידה של מרשתי לא הייתה במעל"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן