לא מן המניין אך עם הרבה עיניין

מועצת העיר כפר סבא התכנסה הערב לישיבה שלא מן המניין לבקשת האופוזיציה לדיון במצבה הכספי של עיריית כפר סבא הצעת ההחלטה של האופוזיציה נדחתה

ישיבת מועצת העיר כפר סבא

מועצת העיר כפר סבא התכנסה הערב, 16.6.21 לישיבה שלא מן המניין כדי לדון במצבה הכספי של עיריית כפר סבא, כזכור בועדת כספים האחרונה עודכנו חברי הועדה על חסר לא מתוכנן של 12 מיליון ₪ לכיסוי ההוצאות המתוכננות, וזאת לאחר 15 שנים שבהם שמרה העירייה על איזון תקציבי. 

חברי האופוזיציה ביקשו בהצעת ההחלטה כי ראש העיר יקים צוות חירום מקצועי לגיבוש תכנית התייעלות, שמטרתה לצמצם את עומס המלוות ולמזער את הגירעון השוטף, עד להגעה לאיזון תקציבי. בנוסף ביקשו כי התכנית תכלול תכנית השיקום המלצות אופרטיביות לפיתוח כלכלי של העיר, בדגש על איזורי התעשייה, לצורך העשרת קרנות הפיתוח.

בניגוד לישיבות המועצה הסוערות התנהלה הערב ישיבת המועצה בצורה עניינית ראש העיר עזב את הישיבה לאחר כ 45 דקות לדבריו כדי להשתתף במסיבות סוף שנה ונצפה במסיבה הגדולה שהתנהלה באיצטדיון העירוני הופעה של להקת תיסלם. 

את הישיבה המשיך לנהל סגן ראש העיר עילאי הרסגור, בישיבה הציג גזבר העירייה צביקה דוידי את הנתונים ונוהל דיון מעמיק על הדרכים להתמודד עם הגרעון בתקציב העירייה.

בתום הישיבה הועלתה הצעת ההחלטה להצבעה אך נדחתה בקולות הקואליציה.

אסנת ספורטא
אסנת ספורטה

חברת המועצה ד"ר אוסנת ספורטה מסרה "לצערי ראש העיר בחר לעזוב את הישיבה עם תחילתה. חמור ביותר שלא מצא לנכון להיות נוכח בישיבה קריטית כל כך לעתידה הכלכלי של העיר. הצוות המקצועי, לעומת זאת, בראשות צביקה דוידי גזבר העירייה, ענה באופן מקצועי ושקוף על השאלות הקשות ושיתף באתגרים ובקשיים עימם העירייה מתמודדת. הישיבה היתה אחת הישיבות הענייניות שהיו עד כה, אולי בזכות העובדה שנוהלה על ידי הצוות המקצועי ולא על ידי ראש העיר."

הדר לביא

חברת המועצה הדר לביא מסרה "כינסנו את הישיבה כדי להעלות על סדר היום את המגמה השלילית במצבה הכלכלי של העיריה. לצערנו ניכר כי ראש העיר לא תופס כמונו את חומרת המצב, ואף לא השתתף במרבית הישיבה כדי לצאת למסיבות לדבריו. למרות שהצעתנו להגדיר תכנית התייעלות לא התקבלה, אנחנו מקווים שלפחות אנשי המקצוע ימשיכו במאמצים לריסון כלכלי הנדרש."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן