לא מפקירים אזרחים בשטח

דלת הממ"ד או החלון נתקעו? נקראתם למילואים ואין לכם מי שישמור על הכלב? הבעל במילואים ואתם זקוקים לעזרה עם הילדים? תושבי השרון מתייצבים אחד למען השני ומציעים סיוע בהתנדבות

בזמן שהמדינה בוערת ואנחנו נלחמים על הבית בכל החזיתות – תושבי השרון מציעים את עזרתם לתושבים שנקראים למילואים, לנשותיהם, לקשישים וגם לאזרחים שהממ"ד שלהם נזקק לתיקון, המתנדבים תושבי השרון, יסייעו לכם מעזרה עם הילדים ועד להשקיית עציצים.

ריכזנו עבורכם מספרי טלפונים וקבוצות וואטסאפ של מתנדבים שיגיעו לביתכם בכל שעה וללא היסוס.

אמיר פוריירמן מסיירת תיקונים רעננה: "אנחנו מסייעים לאזרחים מסביב לשעון. כל מי שנתקל בבעיה שקשורה לממ"ד, בין אם זה חלון שנתקע או דלת – מוזמן ליצור עמנו קשר".

"סיירת התיקונים רעננה" מעניקה תמיכה וסיוע לאוכלוסיות חלשות ( לרבות ניצולי שואה, חד הוריות, קשישים, פגועי נפש ועוד). מאז פרוץ המלחמה מתנדבי הסיירת לא נחים לרגע ומושיטים עזרה לכל תושב שזקוק לסיוע.

פויירמן: "אנחנו מסייעים לכל מי שהחלון או הדלת בממ"ד שלו תקועים, שבורים או לא משומנים. ביומיים האחרונים קבלנו מאות פניות". מי שמעוניין בסיוע, מוזמן ליצור קשר בטל: 072-3957507

מורן שדה אוסמן מכפר סבא, פותחת את ביתה לתושבי הדרום וגם למי שאין לו ממ"ד. "התעוררנו אתמול (שבת) למצב הזוי. אני ובעלי שומרים שבת והוא הלך עם ילדינו לבית כנסת.

שמעתי את האזעקות בבית ורצתי אל בעלי וילדיי. כשהגעתי לשם ראיתי המוני מתפללים נסים על נפשם כשהם צועקים – 'רוצחים אנשים'. הרגשתי שאני בתוך סיוט לא ידעתי מה קרה  מאחר ואני לא צופה בטלוויזיה בשבת. ראש העיר עבר יחד עם הקב"טים בכל בתי הכנסת ופיזר את האנשים מאחר ואין שם ממ"ד. פגשתי את בעלי והילדים, הבנתי שהם בסדר וישר העליתי פוסט שבו אני מציעה עזרה לתושבי הדרום. התחלתי להתכתב עם אנשים ועד כה לא מצאתי משפחה לארח".

לדבריה של אוסמן, ביתה פתוח לאירוח משפחות מהדרום וכן אנשים שאין להם ממ"ד וזקוקים להגנה בעת האזעקות. לפניות: 052-2074444.

ענבר סמובסקי יו"ר פורום ועדי השכונות רעננה במיזם חדש: "מחבקים את תושבי הדרום".

סמובסקי, פעילה חברתית מרעננה שתמיד מתייצבת למען כולם, פתחה קבוצה למשפחות שמעוניינות לארח תושבים מהדרום. "פתחתי את קבוצת הוואטספ ביחד עם Racheli KreisbergDanit  לתושבי הדרום. את הלב. כעת אנחנו צריכות עזרה להגיע לראשי המועצות על מנת לשבץ משפחות לפי הצרכים שהגדרנו בצורה המתאימה ביותר. כל מי שיש לו קשר לראשי המועצות בבקשה פנו אליי בפייסבוק: inbar samovski".

סלי מזון, שירותי שמרטפות, שינוע של ציוד ללוחמים ולתושבי הדרום ושיפוץ עגלות נכים.

ציבי אלון, הפעיל החברתי ואילן בן עטיה תושב העיר כפר סבא, מהמטה של הדר לביא – חברו לעמותת "לב אחד". השניים מסייעים לחיילים ואזרחים במגוון דרכים.

עטיה שנפגע במלחמת צוק איתן, והפך לנכה נרתם לדגל בעורף. "אני לא יכול להילחם בחזית בגלל הפציעה – לכן בחרתי להילחם מהעורף. אני וציבי אלון, הקמנו מערך מתנדבים שלם בשיתוף עמותת 'לב אחד'. יש לנו קבוצת ווצאפ של 200 איש שמשנעים ציוד ללוחמים ולמשפחות בדרום. אנחנו מספקים פעילות פנאי למשפחות של לוחמים שנשארו כאן. אנחנו בקשר עם בעלי עסקים, הראשיות המקומיות ובית החולים מאיר".

ציבי אלון: "המתנדבים שלנו מספקים שירותי שמרטפות למשפחות של כוחות הביטחון וגם ציוד רפואי באמצעות עמותת 'אוהלי קידר – גלגלים של נתניה', שמתנדביה מתקנים ציוד רפואי וכיסאות גלגלים לפצועים בבתי החולים. אנחנו קוראים לתושבי כפר סבא, להצטרף לעמותת 'לב אחד' שמספקת סיוע למערך האזרחי בעתות חירום. לרישום לסיוע היכנסו לקישור: https://forms.gle/mvM4GcJ99yDRJf7Y7

להצטרפות לקבוצת הוואטסאפ:

https://chat.whatsapp.com/CUAv3w8uatv3cGjGMJ1573

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן