למעלה מ-1,000 נרשמים לגני הילדים בכפר סבא ביום הרישום הראשון

יום הרישום הראשון לגני הילדים העירוניים בכפר סבא הוכתר בהצלחה: למעלה מ-1,000 ילדות וילדים נרשמו לגנים לשנת הלימודים תשפ"ב כך נמסר מעיריית כפר סבא

הנרשמת האלף – אריאל לאופר בת ה-5

השנה, לראשונה, הופעל במסגרת פתיחת הרישום מרכז השירות לחינוך, שנחנך היום במעמד ראש העיר רפי סער ומ"מ ראש העיר עו"ד איתן צנעני, המחזיק בתיק השירות.

מרכז השירות לחינוך מופעל בשיתוף מחלקת קדם יסודי ויחידת השירות העירונית.

הנרשמת האלף היא אריאל לאופר בת החמש, שהוריה ירשמו אותה בשלב השני לגן ברבור, ומספרים על חוויית שירות מצוינת ורישום קל, נוח ונגיש.

הרישום לגני הילדים העירוניים מתבצע באופן מקוון באתר העירייה ויימשך עד לתאריך 03.02.2021, על פי מודל הרישום, אשר סוכם בשיתוף עם ועד הורי גני הילדים.

שלב הרישום הראשון כולל בחירה של זרם החינוך (ממלכתי, ממלכתי-דתי, חינוך מיוחד, חב"ד ומוכר שאינו רשמי) ובחירה בשעת סיום יום הלימודים: בשעה 14:00 (גן יום לימודים קצר) או בשעה 17:00 (גן יום לימודים ארוך).

להורים אשר יבחרו לרשום את ילדיהם לגן המסתיים בשעה 14:00, יוצגו שתי אפשרויות בחירה נוספות. אפשרויות אלו רלוונטיות במידה ולא ייפתח גן יום לימודים קצר בקרבת מקום מגוריהם, בשל מיעוט נרשמים (פחות מ 25 ילדים), וכולל

רישום לגן המסתיים בשעה 14:00 (יום לימודים קצר) בשכונה סמוכה או רישום לגן יום לימודים ארוך, המסתיים בשעה 17:00, בו ניתן לסיים את יום הלימודים גם בשעה 14:00.

יודגש, כי מיקומי הגנים הקצרים ייקבעו תוך התאמת ההיצע לביקוש, כך שיתקיים טיוב ואופטימיזציה של מיקומי הגנים, על מנת שישרתו את הכמות המירבית של המבקשים. זאת תוך התבוננות גיאוגרפית רחבה.

כמו כן, ככל וישולבו ילדים אשר יסיימו את יום הלימודים בשעה 14:00 בגני יום לימודים ארוך, תשאף העיריה כי מספר הילדים לא יעלה על 10 אחוזים מילדי הגן, בהתחשב בנסיבות הקונקרטיות של כל גן ובהתאם לביקושי הרישום.

השלב השני של הרישום יכלול את בחירת הגן המועדף על ההורים, לפי שלוש אפשרויות בחירה ובהתאם לנתוני הרישום בשלב הראשון.

סגן ומ"מ ראש העיר ומחזיק תיק השירות, עו"ד איתן צנעני: "אני גאה ונרגש על חנוכת מרכז השירות לחינוך, שהוא נדבך חשוב ונוסף בשיפור כלל מערך השירות שאנו מנגישים ומפעילים למען רווחת תושבות ותושבי העיר. אני מודה לראש העיר על תמיכתו המלאה בהקמת המרכז ומאחל בריאות לכל ילדי ותושבי העיר".

אריאל לאופר - הנרשמת ה1000

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן