לראשונה בכפר סבא: תוכנית code:coda של חברת NICE לקידום נערות למקצועות ההייטק

יוזמה חינוכית ייחודית, שהקימה חברת ההייטק NICE, החלה לפעול בכפר סבא, במטרה לעודד נערות בחטיבות הביניים לבחור בלימודים טכנולוגיים בתיכון

מפגש ראשון בתוכנית בפארק העירוני. צילום: עיריית כפר סבא
מפגש ראשון בתוכנית בפארק העירוני. צילום: עיריית כפר סבא

השנה, לראשונה בכפר סבא, נפתחו שלוש קבוצות לימוד של התוכנית בשלוש חטיבות ביניים בעיר – שז"ר, שרת ואלון, כאשר 66 תלמידות לוקחות חלק בתוכנית. 

תוכנית "קודקודה" מתקיימת באישור משרד החינוך וחושפת בפני תלמידות נבחרות את עולם הטכנולוגיה בגובה העיניים. כך הנערות יכולות לרכוש ידע, קשרים וכלים חשובים של עבודת צוות וחשיבה יצירתית, תוך שימוש בכלים פדגוגיים המותאמים לנערות בגילאים אלו. 

ראש העיר רפי סער: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם חברת NICE, המאפשר לנו לקדם ביחד נערות לתחומי הטכנולוגיה, ולאפשר להן להיחשף לתחומי עניין חדשים, מרתקים ומשמעותיים לפיתוחה של מדינת ישראל. עיריית כפר סבא רואה בקידום נשים ערך עליון, כמו גם פיתוח טכנולוגי, חדשנות ויצירתיות. אני מוקיר את שיתוף הפעולה בין NICE לחטיבות הביניים בעיר, ומודה לכל הלוקחות והלוקחים חלק בהצלחת התוכנית".

הפדגוגיה הייחודית של התוכנית מסייעת לחיזוק תחושת המסוגלות של התלמידות, מעניקה להן חוויות טכנולוגיות מוצלחות ויוצרת תמונת עתיד מוחשית ומושגת בעולם ההיי-טק הישראלי. המפגשים מתקיימים אחת לשבוע למשך שלוש שעות, ובמסגרתם בין השאר פוגשות התלמידות בנשים העובדות ב- NICE במקצועות טכנולוגיים, ואלו מהוות מנטוריות עבור התלמידות. בשבוע שעבר נפגש ראש העיר באופן מקוון עם הורי התלמידות המשתתפות בתוכנית וכן עם הצוותים החינוכיים בבתי הספר, מנהלת מחלקת על-יסודי באגף החינוך, הדס שרעבי, צוות התוכנית, סמנכ"ל משאבי אנוש ומנהל מרכזי המצוינות בחברת NICE, ניר קינן ומנכ"ל המרכז לחינוך סייבר של קרן רש"י, שגיא בר.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן