"לשמור על הסביבה זו חובה בסיסית של כל אחד"

 אומה לוי מכפר סבא, פעילה בארגון we care for tha future קוראת לתושבי כפר סבא והשרון להצטרף לניקוי חוף זיקים

ביום שישי 12.3 יוביל ארגון we care for future מבצע ניקוי חופים "ביחד מנקים״. היעד הוא ניקיון חוף זיקים סמוך לאשקלון כאשר היעד הוא איסוף טון אשפה ביום אחד. כדי לאסוף טון אשפה ולהשלים את המטרת העל מגייס הארגון מתנדבים אשר יסייעו לסביבה לחזור לעצמה לאחר החורף וזיהום הזפת.

הפנינג ניקיון, עם מוזיקה, אווירה, בירות בשפע ומגוון רחב של אנשים איכותים. התכנסות ב10:45, שעות הפעילות הן 11:00-13:00

את גיוס המתנדבים באזור השרון מובילה אומה לוי מכפר סבא: נולדתי וגרתי בכפר סבא, מספרת אומה לכפר סבא ניוז, למדתי באורט שפירא עיצוב מוצר, אני באמת חושבת שמודעות סביבתית ולנושאי הקיימות בעולם שלנו הם בסיס שצריך להכניס לנוער שלנו עוד מגיל צעיר ובכך באמת נוכל לעשות שינוי.

הצטרפתי  לארגון בספטמבר האחרון לאחר שהכרתי את האנשים המדהימים שעומדים מאחורי היצירה של הדבר הארגון הזה.

מטרת הארגון היא לשמש דוגמה ולהעלות מודעות לבעיות הקיימות תוך פעילות כיפית עם אווירה שמחה ומאחדת. מגיעים לאירועים שלנו מבוגרים וצעירים כאחד וכולם יוצאים מלאים בתחושת סיפוק ועם חיוך על הפנים. 

לפני כמה ימים חבר טוב שלי שלח לי את הסרטון של חוף זיקים, ברגע שראיתי את כמות הזבל הבנו כולנו ב"we care for the future" שאנחנו לא יכלו להישאר אדישים והחלטו להיות שם.

אני ממש זוכרת את הזיקה והניצוץ בעיניים שהיו להם כשהם שדיברו על הנושאים אשר נוגעים להם בלב. אותו הניצוץ נדלק ישר גם אצלי והחלטתי שאני חייבת להיות חלק ממשהו כו גדול שהופך לאט לאט למשהו ענק, עם משמעות כו גדולה לעולם שלנו ולדורות הבאים!  אני באמת מאמינה שכל אחד בפיסת האלוהים הקטנה שלו יכול לעשות שינוי אפילו לא גדול ובכך להשפיע על הרבה מעבר. 

 

מאז כניסתי לארגון אני אחרית צוות  לוגיסטיקה ודאטה בכלל האירועים שלנו, גם בניקוי החופים גם בהצלות המזון שאנחנו עושים.

אני בוגרת תואר ראשון ליזמות ומנהל עסקים בבינתחומי, ת היא כנראה בגנים שלי שני ההורים שלי הם יזמים ואבי, חבר מועצת העיר יובל לוי פעיל חברתית והנהיג הרבה מאבקים ציבוריים חשובים.

בנוסף לזה אני ארומטרפיסטית ומטפלת בשמנים אתרים, מייסדת  ״ארומה ריסרצ׳״ אשר מנגישה את עולם שמנים התארים ואת הסגולות שלהם לכלל אוכולסית העולם.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן