מהיום אימרו "חתולאנץ'"

עיריית כפר סבא מרחיבה את מערך הטיפול בחתולי כפר סבא ומכפילה את עמדות "חתולאנץ'" המוצבות ברחבי העיר.

עמדת ההאכלה הממותגת החדשה הוצבה ברח' רופין. 7 עמדות חתולאנץ' נוספות יוצבו בקרוב ברחבי העיר, ויצטרפו ל-8 עמדות האכלה נוספות שהוצבו במהלך השנתיים האחרונות.

מטרתו של המיזם, בהובלת עיריית כפר סבא, האגף לחזות העיר ועמותת "כפר סבא אוהבת חיות", לחזק את השמירה על חזות העיר תוך מתן מענה למגוון צרכים ויצירה של סביבה אסתטית ומסודרת.

רפי סער, ראש העיר: "עיריית כפר סבא דואגת לכל תושביה, כולל  חתולי הקהילה הכפר-סבאים, שמהווים חלק בלתי נפרד מהנוף הכפר-סבאי. מתפקידנו לשמור על איזון אחראי בין הדאגה לרווחת החתולים ובין שמירה על נראות וחזות העיר היפהפייה שלנו. מיזם חתולאנץ' מאפשר לנו לעשות בדיוק את זה".

כ-7,000 חתולי קהילה מתגוררים בכפר סבא, כך להערכת העמותה "כפר סבא אוהבת חיות" וכ-700 מאכילי חתולים, אשר מקפידים מידי יום להניח מנות מזון ולהשקות את חתולי הקהילה בעיר. מאכילי החתולים, הפועלים בהתנדבות, מסייעים לעירייה בפעילות השוטפת לצמצום ההתרבות על ידי עיקור וסירוס החתולים, ובמתן סיוע רפואי במידת הצורך.

האכלת החתולים המבורכת, שומרת על האיזון בין בריאות הציבור ורווחת החתולים, לבין המראה הנקי והאסתטי של המרחב הציבורי. עמדות ההאכלה החדשות, פרי עבודה של אגף חזות העיר, יענו על האתגר ויאפשרו האכלה מסודרת במוקדים שהוגדרו לכך מראש. ההאכלה תתאפשר מעתה במתקנים צבעוניים, שמתוכננים כך שהמזון לא יירטב בגשם או יתקלקל בשמש, ושיוצב מספיק גבוה על מנת למנוע גישה מקיפודים. 

שלומית מאיר, יו"ר העמותה "כפר סבא אוהבת חיות": "חתולי הקהילה הם תושבי העיר בדיוק כמונו, רק שתנאי החיים שלהם מאתגרים יותר. הם תלויים בנו בהרבה מובנים במציאת מסתור וקיום. החתולים תורמים מאד לסביבה ולבריאות הציבור, כשהם מצמצמים את אוכלוסיית המכרסמים והתיקנים בעיר. אני שמחה על שיתוף הפעולה ארוך השנים עם עיריית כפר סבא ונמשיך לפעול יחד למען בעלי החיים ותושבי העיר".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן