מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא פותח את העונה

מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא ערך היום (ראשון) מסיבת עיתונאים מסורתית לרגל פתיחת העונה, במעמד ראש העיר רפי סער, יו"ר המועדון גרי אברמוביץ, חברי ההנהלה, השחקנים, שחקניות והמאמנים.קבוצת ח.י תהייה נותנת החסות החדשה של המועדון.

קבוצת הגברים תפתח את העונה ביום שלישי במשחק חוץ נגד הוד השרון, בעוד קבוצת הנשים תארח במוצ"ש באולם בר לב (18:00) למשחק עונה מספר אחד את מכבי חיפה (18:00). במשחק זה הפועל כפר סבא תציין את המודעות לסרטן השד, כשקבוצת הנשים תעלה לשחק בחולצות ורודות.   

ראש העיר, רפי סער אמר: "שתי קבוצות הכדורעף, גברים ונשים, מביאות הרבה גאווה לעיר כפר סבא, ונחת רוח לאוהדים. הם מהווים דוגמא לדור הצעיר נוער, שיהיה להם אופק להתקדם. נותנים גאווה בעיר. תמשיכו לעשות דברים טובים".

יו"ר המועדון גרי אברמוביץ: "תודה לראש העיר על התמיכה במועדון. אנחנו מרגישים בבית, וכל מסיבת עיתונאים אנחנו מקיימים בעירייה. יש מסורת של הצלחות סביב שתי קבוצות הייצוג ותמיד אנחנו שואפים לזכות בתארים.  כפר סבא עיר של כדורעף. יש לנו את מיטב המאמנים ומצפים לעונה טובה".

גלית וסבה דבש
טלי הקס

הפועל כפר סבא התחדשה העונה במאמן סרבי: חדש, איוון בלאגוצ'ביץ, שאמר:  "זו פעם ראשונה שלי בישראל. סרביה היא אלופת העולם לנשים, אבל עבורי זה לא משנה, כיוון שאני במדינה חדשה ומנטליות שונה. אחרי תקופת הכנה נצטרך להבין אחד את השני עם השיטה החדשה. יש לנו איכויות בקבוצה ושחקנים צעירים שלוקח זמן עד שישתלבו. ניצחנו יריבה מאוסטריה, אבל כדי להצליח חייבים לעבוד יותר קשה. מקווה שתהיה לנו עונה טובה ייחד".

גם לקבוצת הנשים מונה מאמן חדש, סבה דבש, שהיה שחקן במועדון. "המטרות העונה ברורות, קיבלנו משימה מההנהלה להעמיד קבוצה שתעשה היסטוריה יפה לעיר" אמר סבה דבש, שהוסיף: "אנחנו צנועים, עובדים בשקט ויש לנו דרך שאני מאמין בה. הצלחנו להביא שחקניות באיכות מאוד גבוהה. עדיין צריך חיבור ולעבוד יחד. נעשה הכל כדי לשמח את תושבי העיר והאוהדים שלנו. מקווה שהקהל יגיע ויתמוך בנו וימלא את היציע במשחק נגד מכבי חיפה".  

סבה דבש נשוי לקפטנית הקבוצה, גלית דבש, שחזרה משנת שבתון לאחר לידה. גלית דבש: "אני מתחילה עונה 14 בהפועל כפ"ס. כייף לי לחזור למגרשים. נבנתה פה קבוצה מאוד מיוחדת של קיבוץ גלויות. מאוד מעניין לראות תהליכים ולכן נגיע. אני מזמינה את כולם למשחק במוצ"ש נגד מכבי חיפה, שהיא ואשדוד יהיו היריבות העיקריות יחד איתנו במאבק על האליפות. במשחק זה נקיים אירוע למודעות לסרטן השד ונשחק בחולצות ורודות כדי לתמוך בכמה שיותר נשים שייבדקו. אנחנו גם מגבשים יחד עם נותן החסות ח.י. אלקטרוניקה וקהילת אלוט למען ילדים עם מוגבלות . תודה לעירייה על התמיכה, תודה להנהלה שהעמידה קבוצה חזקה. מאוד מרגש לחזור לשחק, תהייה עונה מעניינת".

שחקן קבוצת הגברים בועז סרסון: "מאוד גאה להיות חלק מהמועדון. שמח כשחקן צעיר לשחק פה ובכלל שיש הרבה כפר סבאים מקומיים".

שחקנית קבוצת הנשים טלי הקס: "זו שנה רביעית שלי עם הקבוצה הבוגרת. תודה על ההזדמנות והתמיכה. כייף ללמוד משחקניות מנוסות ממני. הפועל כפ"ס נותנת במה לצעירות"

סגן ראש העיר ומחזיק תיק הספורט אורן כהן "מועדון הכדורעף הוא דוגמא ומופת לניהול המניב תוצרים איכותיים של הצלחה והשגיות. אני תקווה שהקבוצות הבוגרות יגיעו להשגים, הן בליגה והן במשחקים האירופיים. גם מחלקת הנוער תביא , בע"ה, השגים – ואלו פירות ההשקעה שלנו"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן