מוקירים תודה לנכי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה

עיריית כפר סבא קיימה אתמול בערב, ראשון 15/1, ערב הוקרה מיוחד לכל נפגעי ונפגעות מערכות ישראל ופעולות האיבה, שהתקיים בהיכל התרבות במעמד ראש העיר רפי סער, חברות וחברי מועצת העיר, יו"ר ארגון נכי צה"ל עידו קלימן, יו"ר ארגון נפגעי פעולות האיבה אייבי מוזס, יו"ר מחוז תל אביב והמרכז קובי יצחק, נפגעות ונפגעי מערכות ישראל ופעולות האיבה ובני משפחותיהם.

ערב ההוקרה. צילומים: רמי זרנגר

ערב ההוקרה, המתקיים מדי שנה, נועד על מנת להודות לחיילות וחיילי צה"ל שנפגעו במסגרת שירותם, להוקיר את פעילותם ולתמוך בכל מי שנפגע ונפצע באירועי טרור, ובמסגרתו נהנו הנוכחים מהופעה של "הפרויקט של רביבו".
ראש העיר, רפי סער: "הערב הזה הוא ערב מיוחד במינו, בו אנו מציינים את תעצומות הנפש ואת התקווה של כל אחד מפצועות ופצועי מערכות ישראל ופעולות האיבה – המהווים השראה עצומה לכולנו. ביולי 2014 התקבלה החלטת ממשלה שהפכה את יום ההוקרה הזה ליום ממלכתי רשמי כשהתאריך עליו הוחלט הוא התאריך העברי בו החליט האו"ם על סיום המנדט הבריטי ועל הקמת במדינת ישראל.
היום, בערב מיוחד זה, חשוב שנכיר כל ספור מאחורי הפצועות והפצועים, נחזק ונתמוך. כולנו כאן בכפר סבא מצדיעים לכם ומבטיחים כי נמשיך לעמוד לצדכם ולהגיש את התמיכה לה הנכם נזקקים. אתם ההוכחה כי אין דבר העומד בפני הרצון, אין דבר שיכול לעצור אותנו ואנחנו כאן כדי להמשיך לתת לכם כוח לחייך, לשמח ולחגוג את החיים".

צילומים: רמי זרנגר

חבר מועצת העיר ומחזיק תיק קהילה, אמיר קולמן: "יום ההוקרה הוא ההזדמנות של כולנו להוקיר את פצועי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, לומר להם תודה, לתת כוח לתמוך לגלות שותפות וערבות הדדית, ואף לקבל השראה מאומץ לבם, ומערכי החברות, ההקרבה, הגבורה והנתינה שהם מייצגים. אני שמח על ההזדמנות לקיים ערב הוקרה זה ומודה לכל השותפים, בעירייה ובארגונים".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן