מזג האויר הכריע העדלאידע בוטלה רגעים לפני היציאה לדרך

רגע לפני היציאה לדרך בוטלה העדלאידע בכפר סבא האביב התחפש לחורף והבטיחות הכריעה

רקדניות הסטודיו של טל סוויד סטודיו ADC השתלטו על לשכת ראש העיר בהמתנה לעדלידע שבוטלה

חודשים של הכנות וציפיות לא עזרו מזג האויר הכריע העדלאידע בוטלה דקות לפני היציאה לדרך.

החל משעות הבוקר הגיעו מאות המשתתפים לאזורי הכינוס בצפיה לצאת ולצעוד בעדלאידע תחזית מזג האויר שדיברה על התבהרות לא התממשה וככל שהתקרב מועד היציאה לדרך הספק בנוגע לקיום האירוע התגבר.

 

 

סגן ראש העיר דני הרוש והרקדניות בהמתנה להחלטה

הידיעות על ביטול האירוע המקביל ברעננה הגיעו גם לכפר סבא ומהנדסי הבטיחות התכנסו יחד עם מנהלי האירוע על מנת לקבל החלטה, 10 דקות לפני המועד הרשמי יצאה ההודעה "תושבות תושבים יקרים, לצערנו, בשל מזג האוויר ובהתאם לחוות דעת משותפת של יועצי בטיחות ומשטרת ישראל, תהלוכת העדלאידע בוטלה, ההחלטה התקבלה על מנת לשמור על שלום הציבור ובטיחות כולנו. חג שמח"

מעיריית כפר סבא נמסר "כולנו קיווינו שנוכל לקיים את תהלוכת העדלאידע כסדרה, אך מזג האוויר הגשום לא איפשר. בהתאם החלטה של יועצי בטיחות ומשטרת ישראל שהתקבלה סמוך לשעה 11, נאלצנו בצער גדול לבטל את תהלוכת העדלאידע, על מנת לשמור על שלום הציבור, הצועדים בתהלוכה והצופים, ובטיחות כולנו. אנו שותפים לתחושת האכזבה, אך בטיחות תושבי העיר, הילדים ובאיי העדלאידע היא מעל לכל. חג פורים שמח וסוף שבוע נעים ובטוח"

חברת המועצה הדר לביא מסרה " קבלת החלטות לוקה בחסר פוגעת בכל התושבים. כל הנתונים היו שם לקבל החלטה מוקדמת יותר, לכאן או לכאן. מאות אלפי שקלים נזרקו לפח, וגם הציפיות. ככה לא מנהיגים"

מזג האויר התחפש לחורף רפי סער עם הרקדניות מחכים לעדלידע שלא צעדה

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן