מי אמר שלגו זה לילדים?

בגיל 40 הפך עומר דויטש מכפר סבא, בונה גיטרות במקצועו, לשחקן ראשי בסרט פרסומת של חברת "לגו" העולמית. הוא טס לדנמרק, זכה ליחס VIP והכל בזכות התחביב שלא עזב אותו מגיל 3.

בגיל 40 הפך עומר דויטש מכפר סבא, בונה גיטרות במקצועו, לשחקן ראשי בסרט פרסומת של חברת "לגו" העולמית. הוא טס לדנמרק, זכה ליחס VIP והכל בזכות התחביב שלא עזב אותו מגיל 3.

"אני בונה בלגו מגיל 3", הוא מספר, "וכיום אני חבר בקבוצות פייסבוק של מבוגרים אחרים שמשחקים בלגו. לפני מספר חודשים החברה פרסמה שהיא מחפשת מבוגרים שמשחקים בלגו כדי להשתתף בפרסומת. מילאתי את הטופס, סיפרתי את הסיפור שלי וצירפתי תמונת ילדות רלוונטית כפי שביקשו. להפתעתי, חברת ההפקה פנתה אלי לראיון, ובסוף הם בחרו בי כי הם אהבו מאוד את הסיפור האישי שלי".

במרכז סיפור האישי של דויטש נמצא אדם שמודה שהמשחק בלגו עיצב את חייו הנוכחיים כמבוגר.

"כילד אהבתי לבנות בלגו טכני ולגו חלל וזה פיתח לי את המחשבה. המשחק היה כרוך בפתירת בעיות, יצירת מנגנונים שעובדים, עיצוב מוצר ופיתוח הדמיון. זה הוביל אותי ללימודי עיצוב תעשייתי ב'שנקר'".

דויטש עבד מספר שנים כמעצב תעשייתי עד שהחליט לחזור ולבנות דברים עם הידיים. מגיל צעיר הוא מנגן ואוסף גיטרות וכיום החברה שהקים ברעננה, OD GUITARS , מספקת גיטרות ייחודיות שהוא בונה לפי דרישה ללקוחות בכל העולם, ובעיקר ארה"ב, יפן וקנדה. טלי אשתו עובדת אתו, וכשהוזמן לטוס הצטרפה אליו עם בנם בן ה 6  לני, שזכה מן ההפקר.

"הם כל כך התלהבו כשראו שבאנו עם לני, שמייד צירפו אותו גם לסרטון. הם קנו לו נעליים ובגדים יפים ועשינו שחזור של התמונה שלי כילד משחק בלגו".

לני גם משחק בלגו או שהוא מעדיף את המסכים, כמו רוב הילדים?

"לני מאוד אוהב לגו ויש לו הרבה, אבל הלגו עצמו מאוד השתנה. היום הלגו פתוח לטכניקות יותר מסובכות בבנייה ויש הוראות בנייה מאוד מפורטות. אז מצד אחד אולי פחות משתמשים בדמיון אבל מצד שני יש מגוון חלקים עצום ויותר אופציות הרכבה, וכך יש שימוש גם בדמיון וגם במחשבה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן