מי פוגע בכוח הליבראלי בכפר סבא

אחרי מספר מערכות בחירות בהן השליטה על הרוב הליבראלי בכפר סבא היתה של מרצ, קמו צעירי יש עתיד בכפר סבא ומהווים אלטרנטיבה לייצוג במועצת העיר, מרצ לא חתמה על הסכם עודפים ועשויה לפגוע בכוחו של המחנה

יש עתיד יאיר לפיד
פעילי יש עתיד כפר סבא ויאיר לפיד צילום: יפעת קירשנבאום הרן

מערכת בחירות כזו כפר סבא לא זוכרת, שנה שלמה שמתנקזת לשבוע של תהפוכות דרמות וסימני מהפך במועצת העיר. בזמן שברעננה השכנה הקהילה הדתית מתפצלת לרסיסי סיעות, בכפר סבא הרשימה הדתית תנופה בראשות איתן צנעני מתחזקת ומהצד השני המאבק הוא על הקול הליברלי שבמערכות הבחירות האחרונות חנה במגרש החניה של של מרצ בלי תחרות ועכשיו מתמודדת עליו רשימת יש עתיד וצעירי כפר סבא.

במערכת הבחירות הנוכחית נפל דבר, צעירי כפר סבא בראשות נדב לויטה חברו והקימו את רשימת יש עתיד וצעירי כפר סבא שרושמת הישגים בתשומת הלב של קהל הבוחרים הליבראלי בעיר. כדי לשמר את כוחו של המחנה פנתה רשימת יש עתיד למרצ בהצעה לחתום על הסכם עודפים שמשמעותו שמירה על קולות המחנה שלא יאבדו, אך נענו בשלילה ובכך מסכנים את המנדט החילוני החמישי.

מיש עתיד וצעירי כפר סבא נמסר בתגובה: "פנינו לסיעת מרצ כדי לחתום על הסכם עודפים במטרה לשמור על הקולות הליברלים בעיר. לצערנו מרצ סירבה לחתום. נשמור על כפ״ס דמוקרטית, שוויונית, מכילה וליברלית. כי אין לנו כפר סבא אחרת. ואין לנו ארץ אחרת. יש עתיד וצעירי כפר סבא. באים לשנות."

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. משה הגב

    לא למדו כלוםםם

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן